keskiviikko 2. toukokuuta 2012

toukokuu

Oon vääntänyt tätä postausta valehtelematta kolme tuntia....en vaan tiedä että mitä mä kirjottaisin.
02051
Vapusta mulla on noi muutama ylläoleva kännykällä otettu kuva. Laitettiin mun hiukset, leivoin keksejä ja ilta meni ulkona. Eilen leivoin (taas) keksejä.
0205202053
Järjestin mun huonetta vähän tänään. Sain muuten myös luettua loppuun Tapa minut, äiti! -kirjan, josta en tosin tykännyt kovinkaan paljoa. Mun mielestä se on kirjoitettu lapsellisesti, ja oon kyllä monessa asiassa kirjailijan kanssa vähän eri mieltä. Toinen kirja, mikä pitäis saada loppuun, on Rakkaus lainassa, joka on ainakin vähän kevyempää luettavaa kuin toi edellinen.
0205402055
Toukokuu on alkanut vähän vaisuissa merkeissä, mutta toivotaan että tää tästä.


Larissa

18 kommenttia:

  1. onpa söpöt nuo melonikorvikset! (::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittii, mäkin tykkään niistä kovin C:

      Poista
  2. oioii noi keksit näyttää superhyviltä, voisit tulla meillekin leipoo.. :--D

    VastaaPoista
  3. keksimestari larissa :-) <3
    mä tykkään näistä tunnelmallisista kuvista hurjasti ! : )

    VastaaPoista
  4. XD onks toi tunnelmallisin vauhtikuva taas mun ottama!!!!mähä oon oikeesti aika hyvä kuvaaja . sillee. tavallaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiku mä taisin ottaa sen kyllä :-DD hehe

      Poista
  5. hihii muistan noi vesimelonikorvikset ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SINI! ♥ hiiiih joo :-D ps. ikävöin sua!

      Poista
  6. Wooow you look amazing <3

    Wanna follow each other? Regards!

    FashionSpot.ro

    VastaaPoista
  7. Haastoin siut! :) Käy kattomassa
    http://villasukat.blogspot.com/2012/05/kaksi-haastetta-yhdella-iskulla.html

    VastaaPoista
  8. ompa kivoja ja nättejä kuvia! (:

    yelloowsky.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. meiän pitää siis yhes perustaa valokuvaamo:)))) oikeesti nauran taas,munki puhelimes on paljon kaikkee hausaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (miks oot anonyymi koko ajan :D:D) hahaha joo :------D eikää näytät mulle joskus!!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥