torstai 31. toukokuuta 2012

toukokuun vika

240572405424058
30051
Tää oli alunperin vaan kollaasikokeilu, mutta päätin sitten lätkästä sen tähän...
Vikat kouluviikot on menneet supernopeesti. Oon mä onneks jonku verran saanu jopa aikasekskin! Oon esimerkiks leiponu ja laittanu ruokaa (mm. onnistunutta pastaa!! jee, alan oppia!). Viime viikonloppuna skypetettiin italialaisten kanssa, mikä oli superkivaa ja piristävää, otin aurinkoa, luin vähän kokeisiin ja katoin perinteisesti Euroviisut. (Voin paljastaa mun mystisestä musamausta sen verran että mun lempparibiisit oli Ruotsi, Italia, Viro, Tanska ja Islantikin....) Tosiaan kokeisiin lukeminen jäi vähän vähemmälle tällä kertaa. Eilen oli viimenen koe, kirjotin mantun esseevastausta aiheesta, josta en ees tienny että mikä se on...niinettä hyvä minä :-D

310513105231053
Joskus myöhemmin tuun vielä miettimään miks julkasen ittestäni järkyttäviä kuvia netissä....
Tänään koulussa oli pihakonsertti ja jätskiä, iltapäivällä sade pilas piknikin ja istuttiin autossa suojassa kunnes siirryttiin sisätiloihin.
Ja huomenna alkaa kesäkuu! Mahtia!

Larissa

6 kommenttia:

  1. oh god järkytyin koska kuva meijän loistobändistä.....:DDDDDDDDddanteeks mut mua vaan järkyttää meijän esitys edelleen, onneks toi ei oo ton lähempääXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. romppuuu teijän bändi oli hyvä!! ja se esitys oli hyvä myös ! :-D :]

      Poista
  2. voi olet niin kaunis! rakastan sun hiuksia! :D ♥

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥