maanantai 14. toukokuuta 2012

viikonloppufiilikset ja löpinää

1405114052140531405414055
Heippa taas! Viikonloppu tuli ja meni ilman mitään sen kummempaa. Eilen leivoin suklaakakun äitin kunniaksi, löysin kelpo ohjeen netistä. Koen kriisivaihetta mun hiusten kanssa ja häpeän mun juurikasvua, mutta onneksi näin tänään sokkarilla aika houkuttavan uuden hiusvärisävyn, joka vois ratkaista tän tilanteen... Ja tosiaan, tää postaan-kerran-viikossa -vaihe jatkuu, koska ylihuomenna (apuaaa) olis lähtö kohti Italiaa - kuoromatkalle nimittäin. Oon jo kyllästyttänyt mun kaverit valittamalla ja kriiseilemällä, enkä aio tähän avautua enempää, mutta sanon vaan että mua jännittää ihan tajuttomasti esimerkiks se, kuinka pärjään perhemajotuksessa... On musta kuitenkin ihan kiva lähteä. Mua vaan jännittää tosipaljon, ja lisäks oon vielä flunssassakin. Mutta Gardajärvi on kuulemma hieno, ja käydään myös Venetsiassa. Mukaan matkalle lähtee aika säälittävä pokkarikamera, mutta paremman puutteessa saa kelvata. Ja ton matkan jälkeen on enää kaks päivää koulua, sitten alkaa koeviikko (mikä ei sinänsä kyllä innosta) mutta sen jälkeen on jo kesäloma, wohoo!
Mutta nyt, ennen kuin innostun kirjottamaan pidempää löpötystä, taidan mennä vähän alottelemaan pakkaamista ja lukemaan mantun karttakokeeseen, hehhee...    


Larissa

16 kommenttia:

  1. Ihana sinä ja tämä postaus.♥ Mullaki toi juurikasvu alkaa pikkuhiljaa näkyä liikaa..pitäs hommata uus väri.

    www.paivanvalossa-tiia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :--) juurikasvu on kyl semmoi et se ilmestyy aina yhtäkkii!

      Poista
  2. Ihanat käsikorut! Kuolaaaan.... <3___<3

    hei arvaa mitä yhden larissan pitäisi tehdä kesälomalla?
    (vastaan itse: tulla tampereelle perhemajoitukseen miun lattialle)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ Ja heeeh kuulostaa kyllä hyvältä :---)

      Poista
  3. Mun blogissa on sulle haaste : )

    mylifewithpixels.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. larissa oot maailman kaunein tos kuvassa!! tykkään sust iha sikana vaik en sitä kai usein sanokkaa. toisaalt en kyl kai sano paljo mitää muutakaa ku puhutaa nii harvoin :---D mut ei se tota faktaa muuta! hihii pidä kivaa italiassa :---)

    t. aliisa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aliiiiisa kiitos paljon♥ ja samoin!! oon miettinyt sitä ja sua usein:)

      Poista
  5. Mun on vaan ihan pakko sanoa että oot ihan mielettömän kaunis ja sulonen tyttö <3 Vaikutat aivan mahtavalta tyypiltä, just sellaselta unelmien ystävältä :') Pysy aina just tollasena herkkänä ja ihanana ihmisenä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voieiii siis apua, kiitos paljon, tää oli kyllä ehdottomasti illan piristys :) kiitos!!

      Poista
  6. Larissaaa, haastan sut! (http://kiittamaton.blogspot.com/2012/05/eika-meista-tuu-sellaisia-kuin-nuo.html) Sit kun joskus on aikaa.

    VastaaPoista
  7. plää tuu jo takasin sieltä italiasta ! on ikävä :---( hih ♥

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥