maanantai 7. toukokuuta 2012

you shoot me down, but i won't fall

Tää viikko on alkanu vähän vaihtelevissa merkeissä. Olin koulussa ja sen jälkeen en oo saanut mitään tehtyä. (Huomenna on cooper ja kuolen jo pelkästä ajatuksesta...)
Eilen oltiin Emmin kanssa Helsingissä. Todettiin olevamme ihan oikeita turisteja, kun jouduttiin kysymään tietä leffateatterille :-D Käytiin kattomassa A Dangerous Method, jolta odotin paljon enemmän kuin mitä se sit loppujen lopuks oli. En tajuu sitäkään miten noin hullu elokuva voi olla K-12...no, onneks seura oli parasta, koska toi leffa oli suoraan sanoen yks hirveimmistä mitä oon ikinä nähnyt :-D0705107052

Sain ihanalta ilonaanniinalta tämmösen haasteen (ja päätin tehdä mielummin sen kuin musanläksyt);
 

Säännöt:

1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Kerro heille tunnustuksestasi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen.
5. Lisää the Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi.

Oon ehkä huono ihminen, mutta en nyt jaksa haastaa ihan 15 ihmistä, vaan tyydyn viiteen. 
Elikkäs mä haastan
Emmin (tässä postausidea sit ainakin :-D)
Sofian (hehheh,ole hyvä) ja


1. Mulla ei ole hajuakaan miks pidän tätä blogia. Siis ihan totta. Tai no joo, ehkä siks, kun tää nyt kuitenkin on musta aika kivaa (:-D) ja tää on mulle tärkee tapa taltioida kuvia, fiiliksiä ja ajatuksia. 

2. Oon harvinaisen taitava olemaan idiootti ja myös näyttämään siltä.
06053
3. Viime aikoina oon ollu vähän allapäin/väsynyt jostain tuntemattomasta (tai sitten ei-niin-tuntemattomasta) syystä, mutta luotan kesään. 

4. Haluisin vielä ennen kesää värjätä punaset hiukset takasin! (En nyt ehkä just ton sävysiä kuin tässä kuvassa, mutta kumminkin.)
27057
5. Mulla on maailman paras pikkusisko ja oon oppinu muutenkin arvostamaan sitä, että mulla on oikeesti ihan kiva perhe.
pahvi2
6. Lopetin punasen lihan syömisen 15-vuotiaana, ja nyt oon kahen kuukauden ajan syöny enää pelkkää kalaa, ja hyvin oon pärjänny. Lisäks oon uudestavuodesta lähtien ollu karkkilakossa, ja herkkulakossa kolme kuukautta. (Rakastan kuitenkin jätskiä, joten aion syödä sitä kesällä.)
24
7. Suomen lisäks puhun esperantoa, noloa enkkua, yrittävää ruotsia, ujoa ranskaa ja unelmissani osaisin vielä italiaa.

Larissa

10 kommenttia:

  1. Oltiin kyllä varsinaisia turisteja... :-D lol. Ja leffa oli kyllä ihana!!!!!... vähän liian hurja ollakseen k12 :-D hihi olet ihana & teen ton haasteen pian! ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah niinpä, voin oikee kuvitella kui ne on nauranu meille ne pojat siel finnkinol jälkikäteen... :-D JOO! toivottavasti et oo enää traumatisoitunu :D:D mä oon päässy jo yli. Mut joo jee tee ! :D ♥

      Poista
  2. voi kiitos ihana tosta haasteesta! vitsit sulle kyllä sopii noi punaset hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä ja kiitos :---) ! ehkä mä sit uskaltaisin värjäillä tässä parin viikon sisässä!

      Poista
  3. mäkään en syö punasta lihaa! oon ollut yli vuoden syömättä ja kaikki on mennyt jepulisti, paitsi hemoglobiini romahti. onneks rautapillerit on keksitty!
    oot varsin söpö tossa vanhojentanssi kuvassa. :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-) jep, ei se paljoakaan muuta elämää loppujen lopuksi, paitsi tietysti vähän kurja toi hemoglobiinijuttu :/
      Ja kiitos :) !

      Poista
  4. onpa ihana blogi! tykkään!!

    www.spicybutsweet.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥