sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

lomakuulumisia

1243567 Heippa taas! Tää viikko on mennyt aika kivoissa kesälomanviettomerkeissä. Maanantaina olin Emmin kanssa Helsingissä ja testattiin valokuvauskone ja syötiin (vaihteeks :-D) jätskiä. (Emmi lähtee kuukauden päästä vaihtoon ja mulla tulee kauhea ikävä :< byhyy.) Tiistaina menin Siirin mökille. Oli ihana nähdä pitkästä aikaa! Tehtiin lettuja, käytiin torilla, saunottiin ja uskaltauduin jopa uimaan ekaa kertaa tänä kesänä. Torstaina Sofia täytti 15 ja perjantaina lähettiin perheen kanssa roadtripille Pohjois-Karjalaan :-D Yövyttiin Lieksassa ja lauantaina mentiin Kolille, jossa oli kieltämättä aika hienot maisemat. (Vedin siellä lipat mutaan ja jouduin vaihtamaan pikkuveljen varahousut ja äitin takin päälle....jotenki niin mua :-DD) Tänään oltiin Heinin ja Hannan kanssa kattomassa Jennin kesäteatteriesitystä ja sen jälkeen mentiin syömään Mamma Mariaan.
En tiiä millon seuraavan kerran kerkeän postailemaan, kun mulla on (vihdoin) alkanut aktiivisempi lomanviettokausi ja teen oikeesti asioita enkä vaan löhöile kotona niinkuin koko kesäkuun :-D 

Mutta mulla olis nyt semmonen juttu, että kun mulla ilmeisesti on syytä olettaa että siellä ruudun toisella puolella on ainakin 86 silmäparia (:-] ♥), niin kysyisin teiltä yhtä asiaa:  
lollol MINKÄ VÄRISET HIUKSET VÄRJÄÄN ENNEN KOULUN ALKUA? :---D Ruskeet, punaset vai vaaleet? Oon vissiin aikaisemminkin kriiseillyt tätä täällä blogin puolella, mutta nyt kriiseilen sitten taas. Ite oon kallistumassa punaruskeisiin (vaikka kun oon kavereilta kysynyt niin vaaleet on saaneet eniten ääniä), mutta niin, onko mielipiteitä? :-)


Kivaa heinäkuunjatkoa kaikille ♥

Larissa

26 kommenttia:

  1. punaruskeet on sulla ihanat ! :)

    VastaaPoista
  2. Vaaleet vaaleet vaaleet on niin nätit! (:

    -Sugar

    VastaaPoista
  3. vaaleet näyttää musta parhaimmilta, tai sit se punaruskee mikä onkaan. :)

    VastaaPoista
  4. kannatan vaaleeta! ja lieksakuvista pisteet kans!!

    t. you know who

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia. ♥ mun mielestä vaaleet käy sulle älyttömän hyvin!

    VastaaPoista
  6. ah Pohjois-Karjala! Punatukkaintoilijana vastaan että punaset :-)

    VastaaPoista
  7. vaaleista tykkään kovasti :) ♥

    VastaaPoista
  8. Voi kiitos kaikki mielipiteistä :--) ♥
    Ihan yllätyin että kuinka moni tähän vastasi ! :-D eli vaaleet näyttää olevan enemmistön mielipide...ite en vaa tykkää niistä niin paljoo :-DD hahah no onneks on aikaa miettiä vielä...!

    VastaaPoista
  9. vaaleeet:--) tai sit pelkät punaset!

    VastaaPoista
  10. Ruskeeet tai punaruskeet! P.S. Moi kivaa lomaaaaa, ihania kuvia taas kerran. Tää näyttää pahasti siltä, että sulla on elämä!

    VastaaPoista
  11. Hey, I love your photos! <3
    I'm blogger from Indonesia and really like your blog!
    Can we follow each other? ;)


    xoxo,
    sausanhanifah.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. i love the first photo!
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    VastaaPoista
  13. Upeita kuvia :) ♥

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Mä sanoisin että ruskeet :) korostaa hyvin sun silmiä se ruskee väri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos :-) siihen oonki varmaan päätymässä!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥