sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

sommaren är kort

0807208073080740807508076080770807808079 Eilinen tyttöjenilta: kauniit tytöt, hyvää ruokaa ja Annan ihana talo.
Heräsin aamulla niinsanotusti väärällä jalalla, eli kirjaimellisesti siihen että purasin itteäni kieleen. Kuvainnollisesti heräsin tänään siihen, että kesäloma on suunnilleen puolessavälissä. Mitä mä oon tähän asti tehnyt? Hengaillu kavereitten kanssa ja kotona, syönyt liikaa jäätelöä...awesome. Inhoon sitä että joka kesäks suunnittelen vaikka mitä juttuja, joita en koskaan toteuta. Vielä on megabiletykset ja Harry Pottereiden luku ja seikkailut kokematta. Toisaalta, vielä on viis viikkoa aikaa toteuttaa ne. Ja ainakaan ens viikosta ei voi tulla huonoa, koska huomenna nään Emmin ja ylihuomenna Siirin :-) 

Larissa

PS. Tasan kolmen kuukauden päästä musta tulee aikuinen...hui  

14 kommenttia:

  1. Ihania kesäkuvia! :) Ja kesällä aika kyllä vaan kuluu jotenkin ihmeen nopeasti! :(

    VastaaPoista
  2. kivoi kuvii:) mun blogissa on sulle haaste :---)

    VastaaPoista
  3. ompa kivoja kuvia! :) ♥ mäkin lasken jo kuukausia täysi-ikäisyyteen, mulla niitä on vielä joku 10kk haha :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ♥ hahah joo :-D nooo mut alle vuos kuitenki ;D

      Poista
  4. öööö larissa mix et sensuroinu mun kainaloo???!! ;DD khehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-DDDDDDD kävi itse asiassa mielessä ;)) no ei mut toi on joku varjo vaan mut hahahh voin laittaa siihen mustan laatikon jos haluat ;)))

      Poista
  5. Oh what pretty photos! It looks like you're having a lot of fun!

    VastaaPoista
  6. Heippa! Ilmottelisin sellasta että, sun blogis on päässy yheks top kympeistä mun blogissa :)

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥