perjantai 17. elokuuta 2012

Faktoja

170811708217083 1. Pääsin koulusta jo yheltätoista, ja sen jälkeen oon vaan dataillut (kissakin kyllästyi jossain vaiheessa). 
2. Olen tosi väsynyt. Abivuos on kauhee.
3. Kaikki mun kaverit on weekend-festareilla, laivalla tai muuten vain menossa, mutta mulla ei ole tänä viikonloppuna muuta seuraa kuin hissankirjat (kirjotukset stressaa.........). Huomenna on onneks ekat teatteriharkat, koska muuten maatuisin mun huoneeseen. Ai niin ja sunnuntaina italialaiset kuorolaiset tulee tänne, ja houstailen niistä kahta. Eli ens viikosta tulee kiireinen, jes...
 

+ muutin blogin ulkoasua mieluisammaksi :---) toivottavasti miellyttää muidenkin silmää 

Larissa

4 kommenttia:

  1. aw toi kisu! ♥♥ ja hei paljon tsemppiä kouluun! :)

    VastaaPoista
  2. tää ulkoasu on hurjan ihana. ♥ hih oon aina tykänny tosta pomppivasta mansikasta, älä ikinä poista sitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kitos ella ♥ heeh mäkin tykkään siitä, en poista!! :-)

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥