sunnuntai 12. elokuuta 2012

kuvaoksennus & heipat kesälomalle

Sain vihdoin aikaseks muokata kaikki kuvat viimesen viikon ajalta. Viikko sitten lauantaina oltiin Aarnilassa, ja seuraavana päivänä oli tyttöjenpäivä/ilta meillä (kaikki seittemän pääs paikalle!! muttei julkaistavaa yhteiskuvaa :c noh joskus toiste sitten). Toissapäivänä oli Saanan kesäturkinheittäjäisjuhlat, joissa oli myös kivaa. Eilen itkin silmät päästäni kun sanoin heipat Emmille :( ♥ Tänään oon kipeillyt (taas), katellut koulukirjoja ja leiponut. 
120841208812089120810120811120812120813120814
120816120817120818120819120820  
Luna♥
Meillä alkaa koulu vasta tiistaina, mutta kyllä mulla nyt on jo semmonen olo että tää loma oli tässä. Ei mua tavallaan edes kauheasti haittaa mennä kouluun, koska kaipaan kipeesti jotain rytmiä elämään. Päätin jatkaa teatteria ja lukea oikeesti ahkerasti kirjotuksiin. Oon myös vihdoin ehkä keksinyt, että mitä meen opiskelemaan lukion jälkeen. Ja haaveilen omasta asunnosta...
Blaablaa voisin avautua tässä vielä pidempäänkin, mutta tää saa riittää :-D 
Syksy on ihan kiva oikeestaan!

Larissa

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :-)<3 oli kamalaaa nähä vikan kerran vuoteen, nimimerkillä itkin silmät päästäni myös, mutta joo :-D Love u too <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muruu♥ niinpä :-c byää! Mulla tuli tänäänkin vedet silmiin kun selitin tytöille meidän jäähyväisistä :-D:-D:-D ([x] herkistelyä)

      love u♥

      Poista
  2. ihana sinä ja kisu ja kaikki : ) <3

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥