lauantai 29. syyskuuta 2012

I'm a ghost of a girl that I want to be most, I'm the shell of a girl that I used to know well

29091 Oon nyt about tunnin ajan koittanut saada tähän jotain järkevää tekstiä... Mua ärsyttää itteänikin, kun tää blogi on ollut enemmän tai vähemmän rappiolla viimeisen kuukauden ajan. Nää postaukset ei kiinnosta edes mua, ahah. Toisaalta tää johtuukin siitä, ettei mun elämässä tapahdu mitään hehkuttamisen arvoista, esim. viikonloput vietän kirjaimellisesti neljän seinän sisällä.
Enää reilu viikko ja sitten oon 18. En tiedä johtuuko nyt siitä vai mistä, mutta musta tuntuu että oon jotenkin todella eksyksissä. En tiedä oikeen mitään muuta kuin sen, etten jaksa tämmöstä. Koska mua ei kiinnosta enää oikeen mikään muu kuin nukkuminen...great.
En kauheesti tykkäis tänne blogiin nyt avautua sen tarkemmin mistään, (loppujen lopuksi kuka tahansahan vois periaattessa lukea tätä :-D) eikä se nyt varmaan olisi tarpeellistakaan. Kirjoitan tänne seuraavan kerran sitten kun asiat on vähän selkeytyneet. Kiitos jos joku jaksoi tämän tekstin kahlata läpi ja ylipäätään seurata tätä mun blogia - huomasin että muutama uusikin lukija on liittynyt, kiitos :-) ♥

Ps. 
Christina Perri - The Lonely
christina perri on vaan niin upeaaaa♥  

Larissa

7 kommenttia:

  1. koita jaksella söpöliini:) kyllä se siitä pikkuhiljaa johonkin suuntaan paranee. Koita löytää ties pois sieltä eksyksistä, minä tiedän että se ajan kanssa onnistuu :---) <3 yritä olla ajattelematta liikaa, hymyile pienille asioille ja oo kärsivällinen. niin mie löysin ainakin itteni pois eksyksistä:-) jaksuja!

    ja ps., mullakin 8 päivää että täytän 18, mahdetaanko olla syntyny samana päivänä (7.10.)? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon pipsa, piristit :-) ♥ mä yritän, eiköhän tää tästä!

      ja oi, oot syntynyt päivää mua aikaisemmin, mulla on 8.10 :---) hihi!

      Poista
  2. Tsemppiä muru ♥ Lue mun fb-viesti, toivottavasti se helpottaa :-)♥ halauksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muruu♥ luin sen heti ekaks tänää aamulla ja pelastit mun päivän! Oot maailman ihanin. Halauksia myös♥ love u!

      Poista
  3. voi larppularppu <3 oot ihanin ja et voi ees kuvitella kuinka samalta musta tuntuu, olisin voinu vaikka kirjottaa noi asiat ! iloa ja valoa(-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ iloa ja valoa samoin sinulle!

      PS.
      -_____________- ♥

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥