sunnuntai 16. syyskuuta 2012

it's harder than you think to believe this sadness that creeps up my spine and haunts me through the night

160910160911 muutama viikko sitten olleet taiteet, lukemista, ruokaa, onnistunut kaverikuva parhaitten ystävien kanssa, äitin synttärikakku jonka tein, mun koulukuva (ahahah näytän vähä-älyiseltä) ja perjantaina on ruotsin kirjotukset!!
Kuvat on otettu syyskuun mittaan ja niihin tiivistyykin nää viime viikot aika hyvin. Istun kotona juurtuneena mun sängylle ja luen ja luen ja luen enkä siltikään lue ollenkaan enkä tuu pärjäämään ruotsissa enkä varsinkaan hissassa. Ja toisaalta mua ei edes kiinnosta se yhtään kuten ei mikään muukaan. Oon aivokuollut.
Palailen tänne seuraavan kerran luultavasti sitten kun saan ajatuksia järjestykseen ja kun ylppärit on (syksyn osalta) turvallisesti takana päin. Tsemppiä kaikille jotka kirjottaa jotain nyt!

Ps. I. Love. This. Song.
Paolo Nutini - These Streets

Larissa

6 kommenttia:

  1. ihana kollaasi ♥ toi kaveri- & omakuva on onnistunu sika hyvin! :-)

    VastaaPoista
  2. oon näköjää joko salakavalasti vahingossa tuola taustalla tossa ekassa kuvassa tai sitten en inspaaantunu yhteiskuvasta, anyway toi kuvaa mun taiteetfiiliksiä aika hyvin xdddd toi sun yksityiskuva on IHANA !oikeesti! ja teidän ihanien kaverikuvakin sen verran mitä tuosta näen. ja PALJON TSEMPPIÄ <3ja halaus terveisin ronja ja lyhyet kommentit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe noita oli muutaman kuvan sarja ja tos vaihees olit jo kyllästynyt teiniyhteiskuviin ;-D joo no taiteet ei ollu mikää riemuvoitto mut ne on tyhmät muutenkin :-D Ja aa no kiitos sitten :-) ite en oikee tykkää silleen. Mut toi kaverikuva on perfecto mun mielestä! tsih! Ja KIITOS♥ halaus terveisin larissa ja lyhyet vastaukset

      Poista
  3. voi miten ihana koulukuva! sulla on aivan mahdottoman ihanat silmät! aa

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥