sunnuntai 7. lokakuuta 2012

a friend is someone who knows all about you and still loves you

071010710207103071040710507106 Eilen oli paras päivä moneen viikkoon :-) Vietettiin meillä tyttöjeniltaa ja juhlistettiin jo vähän mun huomisia (!!!) synttäreitä. Oli ihanaa taas pitkästä aikaa kokoontua tyttöporukalla ja mulla oli tositosi kivaa ♥ Aa oon vaan niin ilonen että mulla on tommosia ystäviä mun elämässä. (bwhaha joo herkistelyä, mutta totta! :D)
Viime yönä en tosiaan nukkunut sitten kovinkaan paljoa, ja siks oon nyt ihan väsynyt ja muutenkin kuollut. Ja poden ikäkriisiä koska huomenna mä sit täytän 18! Apua! :-D
Löysin muuten eilen (ihan ite!! tätä ei käy usein) sairaan hyvän artistin ja biisin:
 

Larissa

8 kommenttia:

  1. oi nam, noi herkut näyttää hyviltä! :) teillä näyttää olleen kivaa. tollaset tyttöjen illaton aina ihania ♥

    VastaaPoista
  2. niin tänäänkö sulla ne oli ne synttärit!? :--) paljon paljon onnea kuule, ja poden juuri tällä hetkellä myös pienoista ikäkriisiä, tässä toista päivää elelen täysikäsenä, siis hui :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo!! Voi kiitos pipsa, ja näin jälkikäteen superisti onnea sullekin! Jeep ihan hassua, mut hyvä jos en oo ainoa joka potee tätä ikäkriisiä :--D

      Poista
  3. Valtavan paljon onnea!♥

    -Sugar

    VastaaPoista
  4. Paaaaaaljon onnea ihana! :) ♥

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥