maanantai 15. lokakuuta 2012

viikko aikuisena

150102151081501011510131510615109 (1)8-vuotias minä, kivoja synttärijuttuja, koulun kanssa tehty kulttuuriretki Helsinkiin, Call Me Maybe todellisuudessa sekä Heini ja hurmaava minä lähdössä ekaa kertaa baariin!
Noissa kuvissa tiivistyy aika hyvin viime viikko. Vietin siis viikko sitten maanantaina mun 18-vuotissynttäreitä, muttei elämä oo tuntunut kovinkaan paljon erilaiselta näin arkena ainakaan. Tuntuu oikeestaan vaan että asiat monimutkaistuu koko ajan. 
Perjantaina alkaa vihdoin syysloma ja me lähetään Italiaan ja mua jänskäää!

Larissa

4 kommenttia:

  1. meinasin kysyä just, että no miltä nyt tuntuu? :) mut veikkasinkin, ettei se elämä varmaan sen numeron vaihduttua niin paljoa erilaisemmalta tunnu. tietysti on paljon enemmän vastuuta ja elämä voi sinäänsä avautua jossain vaiheessa ihan uudenlaisena kun alkaa miettii omaa ja itsenäistä elämää. ♥

    VastaaPoista
  2. ihana postaus, ja ää voi vitsit oon kateellinen kun pääset italiaan! :-)

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥