sunnuntai 18. marraskuuta 2012

don't count the miles, count the I love you's

18112118112218117181111181113181115181123181117181124181120 Viikko sitten vietin viikonlopun kotona, katoin Love Actuallyn (ahahah taaas) ja  leivoin isänpäiväksi italialaista omenapiirakkaa, naminam. Viikolla olin flunssassa, mutta oon nyt parantunut ainakin sen verran että tänä viikonloppuna oon viettänyt aikaa kavereitten kanssa :-) Perjantaina oltiin tytsyjen kanssa syömässä Amarillossa (havaittiin kännykkäparkki hyväksi ratkaisuksi :-D), oli kiva kun kaikki pääsi! Saatiin perjantaina myös ylppäreiden tulokset, ja sain sekä hissasta että ruotsista E:t ja oon kerrankin tyytyväinen! :-) Eilen olin tehokas ja tein päivällä jo kaikki läksyt ja soitin jopa viuluakin huvin vuoksi. Illalla mentiin kaverin synttäribileisiin, mulla oli aika vauhdikas ja tunteellinen mutta silti tosi kiva ilta, niin että ihan kivoissa tunnelmissa kahden aikaan käveltiin Hannan ja Heinin kanssa meille nukkumaan. Oon huomannut muutenkin tällä viikolla, että fiilikset riippuu aika paljon siitä, miten ite suhtaudun asioihin. Joskus on vaan ihan mahdoton tietää, miten asiat oikeesti on, joten on helpompi ajatella pessimistisesti ettei tulisi pettymyksiä - vaikka oikeastihan positiivisuus olis se parempi vaihtoehto!   

Christina Perri - Miles ♫

Larissa

16 kommenttia:

  1. voi larissa !! ihania kuvia ja ihana sinä <3 mä jostain syystä olen unohtanut käydä täällä D: mut love the new outfit ; ) siis blogin outfittiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos paljon ihana saana :-) ♥ hihih!

      Poista
  2. Onnee kummastakin E:stä!(: Kirjotitko keskipitkän vai pitkän ruotsin?

    VastaaPoista
  3. love actually ♥ jotain niin mahtavaa

    VastaaPoista
  4. ehehehhhheee toi viimenen kuva nauroin ääneen :DDDDDDDDDDDoon stalkkeri teidän söpössä kuvassa. anteeksi larissa ja jasmia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :----D ei ku sä teet siitä kuvasta just parhaan!! ♥

      Poista
  5. Your pictures are amazing and you are such a cute Girl.

    XX,
    Jenny
    www.curvy-Life.com

    VastaaPoista
  6. voi ihana postaus! oot niin hurjan kaunis näissä kuvissa ♥

    VastaaPoista
  7. moikka! aloin selailla tätä sun blogii ja pakko kysyä että mistä toi sun kimalteleva pitkä neuletakki on ostettuu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moi :-) se on ostettu lindexistä muistaakseni, mutta pahoin pelkään että se oli jostain alennusmyynnistä niin niitä ei välttämättä enää oo saatavilla :/

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥