lauantai 24. marraskuuta 2012

elämä hymyilee

241112411924114241152411624118 Iloinen Larissa vapaapäivän aamuna (xd), mun ja Jassun kahvihetki, "jee-oon-bl0ggaaja" -kuva, namnam sinuhe deli, ihana Heini ja ahkera enkunopiskelija Hanna ja plussana ifolorilta tulleet valokuvat!! ää mulla on niin ikävä Italiaan...
Kuvat eiliseltä, kun oltiin tyttöjen kanssa syömässä :-)
Tää viikko on ollut monella tapaa kiva. Ensinnäkin oon tajunnut, että mulla on maailman parhaat ystävät, oikeesti. Toisekseen mulla on ollut lähes joka päivä tosi iloinen fiilis. Ja last but not least, koin tiistaina elämäni parhaan ahaa-elämyksen ja oon nyt vihdoin valmis päästämään irti joistain elämää vaikeuttavista ajatusmalleista joita oon pyöritellyt päässäni viimeiset kaksi vuotta. Tää on mulle iso juttu, vaikei sitä päälispäin näykään, ja nyt kun muutama päivää kestäneestä elämä-on-parasta -alkuhuumasta on päästy, niin alkaa raaka taistelu ja mä voitan! Vaikka elämä ei aina hymyiliskään niin pakotan sen hymyilemään, ja nyt mä uskonkin oikeesti siihen, että jokaisessa päivässä on varmasti jotain hymyilemisen arvoista.

Kate McGill - Replaced   

PS. tiiän että oon linkittänyt ton biisin tänne ennenkin, mut en vaan pääse yli siitä kuinka ihana se on
PPS. herrajestas tasan kuukausi jouluaattoon!! justhan kesäloma loppu...

Larissa

6 kommenttia:

  1. Onnea irtipäästämisestä, se ei koskaan ole helppoa, mutta kun sen tajuaa ja päättää, niin sen taistelun voi voittaakin. Sä oot sen verran vahva tyttö, että susta on siihen! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon♥ niinpä, totta :-) vaikka taistelu olisikin vaikea niin sen voi aina voittaa, jos itse uskoo siihen.

      Poista
  2. voi lariiiii♥ oot paras ja VOITTAJA!!! t.jassu the bloggaaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ kiitozzz t. lari the bloggaajan virallinen (asu)kuvaaja

      Poista
  3. pakko laittaa toinen kommentti nyt viel mut nii ihana ja kaunis tos kahvikuvas voih. t sama

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥