lauantai 10. marraskuuta 2012

sabato

101111011210113 1. lol 2. lunta! :--) 3. väsynyt englannin opiskelija, alan olla niin kyllästynyt lukioon kuin mitä voi ihminen olla 4. Jassu täytti 18!!♥ (ja minä näytän hirveeltä) 5. & 6. Olin eilen La Suvilla ja puheltiin hetken aikaa hangoutsissa Matteon, Elisan ja Michaelin kanssa :-) Sen jälkeen leivottiin muffinseja ja jutskailtiin kaikesta mahdollisesta! 
Mulla on aika huono ja ajoittain rikkinäinen kännykkä eikä näin ollen todellakaan mitään instagramia, mutta oon ottanut tän viikon aikana silti pelottavan paljon kuvia kännykällä, ahah. Noissa kuvissa siis viime päivien tunnelmia.
Viime postauksen jälkeen sain 'pohjalta ei voi nousta kuin ylöspäin' - ahaa -elämyksen, joten ainakin eilen ja tänään mulla on ollut rauhallisempi olo. Oon käynyt muutaman hyvän keskustelun (♥) ja koittanut olla huomioimatta huonoja ajatuksia. Lisäksi oon nyt päättänyt että en vaadi iteltäni liikaa mutta en myöskään jumitu paikoilleni.  
En oo tänne varmaan ikinä hehkuttanut tätä, mutta Love Actually on ehkä paras leffa mitä oon ikinä nähnyt, en kestä! :-D Tänään mulla ei ole mitään sen erikoisempaa ohjelmaa, joten ajattelin katsoa sen taas...koska siis toi on just semmonen feel-good movie.

Rentoa lauantaita kaikille! :-)

♫ Gabrielle Aplin - The Power of Love ♫

Larissa

6 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥