maanantai 31. joulukuuta 2012

MINUN VUOTENI 2012

A. YKSIB. KAKSIC. KOLME Ihan vuoden alussa aika kului musikaaliorkesterissa soittaessa ja erinäisissä illanistujaisissa. Tutustuin myös viimein kunnolla ihanaan Emmiin ja vietettiin hauska päivä Helsingissä, jolloin tajusin että sielunsiskoja voi oikeasti olla olemassa :-) Helmikuussa oli vanhojentanssit, joita pelkäsin ja inhosin etukäteen - ihan turhaan, koska loppujenlopuksi se vanhojen päivä oli kyllä yks ihanimmista päivistä mun elämässä ja ehdottomasti semmonen juttu, minkä tuun muistamaan koko elämäni. Hiihtolomalla oli tietysti vielä se ikimuistoinen vanhojenristeily ja oikeestaan lopputalvi tais mennä aika nopeesti ihmissuhdesotkujen ja koulun parissa.
D. NELJÄE. VIISIF. KUUSI Kevät oli aika rankkaa aikaa, söin huonosti ja nukuin vähän mutta vietin kuitenkin myös kivoja päiviä kavereitten kanssa. Mut pelasti toi toukokuinen kuoromatka Italiaan, kun tulin melkeen hulluksi siitä hurmiosta kun muistin taas kuinka kivaa ja ilosta elämä voi oikeesti olla, haha. Mulla tulee edelleen kauhea ikävä tota reissua kun lueskelin mun vanhat postaukset siitä (1, 2, 3) :-D Toi matka on antanut niin paljon mun elämään, oon sanoinkuvaamattoman ilonen siitä että pääsin sinne mukaan.
G. SEITSEMÄNH. KAHDEKSANI. YHDEKSÄNJ. KYMMENENK. YKSITOISTAL KAKSITOISTA Kesäloma meni rennosti, fiilisten suhteen se ei paljoakaan eronnut arjesta. Luin jonkun verran kirjotuksiin, vietin parhaita päiviä Emmin ja muitten kavereitten kanssa, olin kissavahtina, matkustelin Lohjan lisäksi Ikaalisiin, Lieksaan ja Kotkaan - ja sitten tietysti tehtiin heinäkuussa perheen kanssa ihana lomamatka Sisiliaan. Kesän loppupuolella saatiin myös uus perheenjäsen eli pieni kissa Luna :-D
M. KOLMETOISTAN. NELJÄTOISTAO. VIISITOISTA Kesäloma loppui yhtä nopeesti kuin oli alkanutkin. Emmi lähti vaihtoon, ja italialaiset tuli Suomeen ja vietettiin niiden kanssa ihan sairaan ihana viikko
Italialaisten lähdön jälkeen alkoi aika rankka arki, ne kamalat viis-kuus viikkoa jotka vietin lukemalla ruotsin ja hissan ylppäreihin - kyllähän se tietysti kannatti näin jälkikäteen ajateltuna, koska tulokset oli hyvät. Olin kuitenkin aikalailla loppuunpalamisen partaalla. Lokakuussa pidettiin pienet synttärijuhlat parhaitten Tytsyjen kanssa kun täytin 18! Syyslomalla lähdettiin Italiaan ja sekin reissu oli kyllä paras ikinä (postaukset 1, 2, 3).
Loppusyksy on sujunut vaihtelevissa mutta suhteellisen rauhallisissa merkeissä. Oon ollut kavereitten kanssa, käynyt baareissa ja viettänyt oikein kivan joulun. 

P. KUUSITOISTAQ. SEITSEMÄNTOISTAR. KAHDEKSANTOISTAS. YHDEKSÄNTOISTA30125 En tehnyt tätä postausta siks että olettaisin että jotain kiinnostais, vaan lähinnä siksi kun tää oli mulle itelleni tosi terapeuttista miettiä :-D Ylipäätään en oikein edes tiedä, miten kuvailisin tätä vuotta, koska se on sisältänyt tosi paljon kurjia asioita, mutta toisaalta myös ihania reissuja ja hetkiä ystävien kanssa. Oon saanut uusia kavereita ja tutustunut paremmin vanhoihin. Tiedän nyt keihin voin luottaa ja ketkä on tärkeimpiä ihmisiä mun elämässä. Yks parhaimmista asioista tässä vuodessa on se, että tutustuin Emmiin, jota ilman en varmaan nyt olis tässä. Myös italialaisiin tutustuminen on tuonut mun elämään suunnattomasti iloa ja uusia asioita. Mun pitäis varmaan tuntea oloni nyt jotenkin kypsäksi tai varmaksi, mutta totuus on, että oon vielä enemmän eksyksissä kuin viime vuonna tähän aikaan :-D Aika hassua, koska vuos sitten toivoin että vuodesta 2012 tulis parempi vuosi kuin edellisestä. Toisaalta, vaikka tää vuosi on sisältänyt tosi paljon huolta niin monista läheisistä, kuin kai ihan musta itsestänikin, niin noi kaikki kivat jutut kyllä tekee tästä vuodesta oikeasti myös hyvällä tavalla ikimuistoisen. Odotan mielenkiinnolla, mitä vuosi 2013 tuo tullessaan.  
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE    

Abba - Happy New Year

Larissa

8 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus :-) Oli kiva lukea tätä, varsinkin näin uutena lukijana tämä oli kiva kurkkaus sun vuoteen kun en oo sun blogia niin pitkään vielä lukenut. Hyvää uutta vuotta ♥

    VastaaPoista
  2. Aaw ihana Lari♥ Yks parhaista asioista mun vuodessa on se että tutustuin suhun ihana!♥ Hyvää Uutta Vuotta, hehe ihan pian voi sanoa että tänä vuonna jo nähdään! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Phihi :-) ♥ jep, tänä vuonna nähään!!

      Poista
  3. jeeee kiva postaus (lukuunottamatta tota yhtä hirveää kuvaa missä on minä.ja.mun.mustat.otsahiukset.......)! olet ihana ihminen hihi
    ps. ihana toi uus profiilijuttu tuolla alhaalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis kivoja kuvia olit säki siihen omaa postauksees valinnu mun osalta :-D:-D:-D haha kiitti & itse olet ihanampi!

      Poista
  4. aivan ihana postaus! sun vuosi näyttää mahtavalta, vaikka tietysti jokaiseen vuoteen kuuluu myös niitä huonompia asioita eikä jokainen päivä ole ruusuilla tanssimista. p.s. tuo kesälomakuvaryöpyn kisukuva sulatti sydämeni! ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) ♥ jep, se on totta :) ja hihi, onhan toi kisu aika söpö!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥