torstai 20. joulukuuta 2012

tämmönen torstai

Tänään oon vietellyt vähän puolikuntoisena vapaapäivää. Heräsin kumminkin jo puoli kasilta, jutskailin Emmin kanssa facebookissa ja puoli kymmeneltä aloin koristelemaan pipareita :-D 
20125 Eilen illalla sain "hyvän" idean nukkua semmoset pompulat päässä ja testata millaset kiharat tulee. Lopputulos oli larissamaisen epäonnistunut, ja nyt epäilen saanko näitä hiuksia enää koskaan suoriksi. Lovely.
20121020122 Cooli yöhousu-look kun menin hakemaan postia & Luna joka ei suostu mun kanssa yhteiskuviin, mutta yksinkuviin kylläkin...
2012620127 Tänään tuli Demi, luen sitä edelleen haha.
2012820129 Iltapäivän oon viettänyt sählätessä eli toisin sanoen askarrellen ystävien joululahjoja - mua hävettää kuinka kamalia lahjoja mä tänä vuonna annan kaikille :-D Mutta mulla on ollut loistavia ideoita, toteutus ei vaan koskaan toimi. Kuvassa näkyy myös mun joululahja eli uus kännykkä (♥) jonka sain nyt jo ennakkoon, kun edellinen alko reistailemaan oikeen kunnolla.
Tän vuoden ehdoton suosikkijoululaulu♥ ahah
Eipä muuta, taidan jatkaa tota tuhoontuomittua lahjojen väsäilyä. Huomenna on maailmanloppu (:-C:-D) ja vika kunnon koulupäivä ennen joululomaa! Jospa se joulurauhakin löytyisi ja saisin hetkeksi rauhan näiltä kaikilta ajatuksilta...

Larissa

6 kommenttia:

  1. noi kikkarat on just söpöt! :--) ja uuu vähä hieno sun uus phone! ikäväihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiiitos♥ niin on! täytyis nähä sit mahollisimman pian joulun jälkee 8-)

      Poista
  2. voisitko tehä postauksen esperantosta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm voisinpa tossa joulun jälkeen semmosen tehdäkin! :-)

      Poista
  3. namnamnam toi iso sydänpipari näyttää hyvältä!:) ja oot niin suloinen tos yhes kuvas!

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥