sunnuntai 16. joulukuuta 2012

viikonloppu

16121161221612316125 Tää pallokala -efekti on syy miksen tykkää pitää hiuksia kiinni :-D:-D:-D
15121161261612916128 Moikka taas! Mulla oli loistoidea semmoseen "viikonloppuni kuvina" -postaukseen, mutta nyt kun pistin nää kuvat tähän niin huomaan ettei se idea ihan toteutunutkaan :-D Noi kaikki kuvat on ihan tyhmiä ja huonolaatuisia, lähinnä varmaan siks että mun kamera on oikeesti rikki ja mä en taida osata kuvata. No, päätin nyt joka tapauksessa julkaista tän postauksen. 
Mulla on siis ollut aika hauska viikonloppu, jälleen kerran. Perjantaina Sini järjesti pienet illanistujaiset, joissa oli mukavaa, uusia ihmisiä ja hyvää ruokaa! Illalla istuttiin vielä Suvin kanssa Amarillossa ja jutskailtiin taas pitkästä aikaa. Lauantaina mentiin Ronjan kanssa katsomaan Lahden Nuorisoteatterin (jossa mäkin ennen olin) uusin komedianäytelmä, Jumala, ja en kyllä muista millon olisin viimeksi nauranut niin paljon. Illalla kirjotin Emmille ylipitkän sähköpostin ja katsottiin Yksin kotona ykkönen. 
Viime yönä en taaskaan saanut unta. Katottiin nimittäin telkasta jonkun psykologisen trillerin loppupuoli ja (en ymmärrä, koska se ei siis edes ollut mikään superpelottava :-D:-D:-D) sain jonkun mielettömän pelkotilan, jonka johdosta (vaikka nukuin valot päällä ja sisko ja kissa turvanani) en uskaltanut laittaa silmiä kiinni, sain sydänkohtauksen jokaisesta rasahduksesta ja lopulta nukahdin vasta puol seittemältä?! Eli ei enää kauhuleffoja minulle, kiitos :-D En tajua, miks reagoin nykyään noin vahvasti. Mulla on nimittäin ehkä vasta viimeisen vuoden aikana tullut tommosia mielettömiä "pelkään tosissani mörköjä" -kohtauksia. 
Tänään onkin ollut sitten perus sunnuntai; vähäisestä unesta(kin) johtuen en oo tehnyt muuta kuin askarrelut joululahjoja ja -kortteja. Läksyt pitäis vielä jossain vaiheessa vääntää... Mua rasittaa kun sunnuntaisin en ikinä tee mitään paitsi stressaan mielettömästi. Mutta onneksi enää viikko koulua ja sitten loma!
Noni tulipa vaihteeks selitettyä :-D Musta tuntuu että postailen nykyään vaan kerran viikossa, jos sitäkään. Koitan nyt joulukiireiden jälkeen oikeesti koittaa kunnostatua tän asian suhteen.
Eipä mulla kai mitään muuta ollut. Paitsi että aattelin joulun jälkeen taas värjätä punaset hiukset!

Hauskaa joulunaikaa kaikille! :-)

♫ She & Him - Sleigh Ride

Larissa

6 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥