lauantai 19. tammikuuta 2013

god knows what is hiding in those weak and drunken hearts

190111901219013190141901519016190171901819019190110 Viikko sitten vietettiin Italia-ilta, skypeteltiin ja avattiin italialaisten lähettämä joululahja eli syötiin italialaista kakkua. Viikko on kulunut supersize vs superskinnyä katsellessa (dr. christian <3) ja oon myös lukenut vähän kirjotuksiin, tai tarkemmin sanottuna tehnyt käytännön harjoituksia kuunteluita varten, heh.
Mulla ei oo kauheesti mitään semmosta kerrottavaa, mitä haluisin erityisesti tänne avata. Ootan puhtaalla kauhulla tulevaa puolta vuotta. Edessä on vielä penkkariasusta + ruusukonvamekosta + ylppärimekosta stressaus, ruusukonva, penkkarit, abiristeily, kauhea lukemismaraton, saankotöitä -ahdistus, paniikki-itkut kirjotuksia edeltävinä iltoina, pääsykokeisiin luku, pääsykokeet, ylppärijuhlat ja puolkesää kestävä jännitys ja paniikki siitä pääsenkö opiskelemaan sitä alaa ja sinne kaupunkiin mihin niin kovasti haluisin - ja sitten pahin eli tulevaisuus, josta en edes tiedä mitä se sisältää. Ja kyllä, osan noista jutuista pitäis olla tosi mukavia juttuja, mutta mä en todellakaan tiedä miten tuun jaksamaan mitään, mä en ihan totta tiedä. Tosin eipä mulla taida kauheesti vaihtoehtoja ollakaan. Toivon vaan että saisin tsempattua itteäni.  
(Noh, taishan mulla kummiskin olla sitä kerrottavaa, haha :-D)         

♫ Birdy - People Help The People ♫
(tää on mun laulutuntilauluna ja tykkään tästä biisistä vaan niin paljooon)

Larissa

4 kommenttia:

  1. ää aivan ihanat noi punaset hiukset! :-) ♥ ja dieetit vaihtoon on ihan paras ohjelma, oon siihen koukussa hahah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos anna! :-) ♥ hahaa niin on!! mäkin oon, oon kattonu jo neljä kautta youtubesta ::D

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥