torstai 3. tammikuuta 2013

when she was just a girl she expected the world

03011 Siis todella järkevä kuva, mut en halunnut kuvatonta postausta... :-D Vasemmalla tän päivän sisältö eli iso paketti Italiasta, joululahja Lauralta (myöskin italiasta tosin) sekä enkun YO-vihko (palautus huomenna, en oo vielä edes avannut, jes). Oikealla lol haudasta noussut mä ja ette varmaa usko mut nukuin viime yönä 13 tuntia!!
En oo koskaan postaillut tänne erityisen ahkerasti tai säännöllisesti, mutta nyt tulin ilmoittamaan että tässä luultavasti tulee olemaan pientä postaustaukoa. Mulla ei oo yhtään voimia tehdä mitään mukavaa kertomisen arvoista eikä ottaa valokuvia, joten siks ei ole mitään mistä postata :-D 
Oon viime aikoina ollut taas henkisesti enemmän tai vähemmän kuollut. Unirytmi on jotain ihan uskomatonta, toissayönä sain vain puoltoista tuntia unta ja viime yönä kolmetoista, eikä sekään riittänyt. Koulu tappaa mut ja YO-kirjotukset lähenee uhkaavasti. Olo on aika kamala koko ajan ja lisäks kaikilla mun läheisilläkään ei oo asiat kunnossa. 
Mun ei oo tarkotus tehdä tästä masentavaa valitusblogia, joten palailen sitten seuraavan kerran kun on jotain kivaa kerrottavaa :-) 

Toivottavasti teillä muilla on alkanut vuosi 2013 hyvin! :-)

♫ Coldplay - Paradise

Larissa

8 kommenttia:

  1. Oikee ja vasen meni väärin, mut siis. Piti mun sanomani, että olet ihana, haleja ja voimia ja voi kun joku löis mun päätä seinään että tajuaisin tehdä saman, koska elämä ei tosiaan ole tällä hetkellä kirjottamisen arvoista. Mutta kirjotan silti, koska olen kai huomionhakuinen idiootti, en tiedä.
    Tsemiä ihuna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hups lol onneks sanoit, vaihoin ne oikein :-D Kiitos paljon! No ei se oo huomionhakuista tai idioottimaista, kyllä mäkin mielelläni purkaisin ajatuksia tänne tai niin, päätin vaan nyt etten ala enempää erittelemään :) Mutta tsemppiä sullekin!

      Poista
    2. Ja ihan vaan sun tauon kunniaksi (ja ehkä vähän rikkomikseksi), haaste: http://kiittamaton.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥