lauantai 16. helmikuuta 2013

penkkarit & ruusukonva & ystävänpäivä

Heissulivei! Nyt on sit tosiaanki tullut juhlittua :-D Keskiviikkoiltana oli se vähän virallisempi juhla eli kakkosten abeille järjestämä perinteinen ruusukonva, jossa laulettiin kaikista abeista kronikoitten pohjalta tehdyt laulut.
1502221502815027 nuo kaks kuvaa (c) Sonja Siikanen
150223150220150221
Kelasin ton laulun jälkeen et mua nolottaa vähän ehkä tulla tänne postailemaan heti hahha :-DD En tajuu et miks toi blogi nyt oli tossa tolleen noin isossa osassa, mutta olin kyllä ihan tyytyväinen meidän biisiin (joka oli sit muuten sen pissisbiisin säveleen tehty....), vaikka saan kyllä esimerkiks tosta pituudesta kuulla aina ihan kyllästymisee asti "hauskoja" kommentteja.... Mutta joka tapauksessa toi ruusukonva oli ihan sairaan upea, kakkoset oli nähny hurjasti vaivaa ja se näky, oli kaiken kaikkiaan ihan sikakiva ilta :-) 
Keskiviikko-torstai -yönä en saanut unta (TAASKAAN), mutta jaksoin silti riehua niin paljon torstaina että yllätin ittenikin. Silloin oli siis virallinen penkkaripäivä ja tunnelma oli katossa (huolimatta siitä että tunsin itteni läskimammeliks tossa mun asussa), varsinkin rekka-ajelu oli ihan paras (ääni on edelleen maassa)! 8-) Abigaalakin meni mallikkaasti ja oltiin tehty mun mielestä hyvää työtä opettajien laulujen sanotuksissa. Oli kyllä ihan outoa olla yhtäkkiä ite huutamassa siellä rekassa, kun on tähän asti vaan katellut toisia siellä.
15021215022415021815021315021415021915021 Ajeluitten jälkeen mentiin tytsyjen kanssa porukalla syömään Mamma Mariaan. Illalla mentiin alottelemaan ja juoruilemaan Jennille ja sieltä sitten Tivoliin bilettämään. (Meidän abiristeily on vasta viikon päästä jostain tuntemattomasta syystä :D) En tiiä johtuko väsymyksestä vai mistä, mutta en oikeen viihtynyt siellä Tivolissa ja lähettiinki Jassun kanssa jo puol yheltä taksilla kotiin.
150215150225 Tänään oli aika hankala aamu mutta selviydyin kuitenkin päivällä kattomaan kavereitten wanhojentansseja (oivoi tuli niin ikävä omaa prinsessapäivää) :-) Sen jälkeen oon lähinnä säätänyt kuvien ja ton hemmetin Flickrin kanssa (sen jonkun päivityssysteemin takia html-koodit oli kaikki muuttunu. jouduin lisäämään about 400 kuvaa uuestaan ja oikeesti rukoilen etten joudu tekemään sitä uudestaan enää ikinä koska siinä meni kolme ja puoli tuntia yhteensä!!).
Huhhuh. Tästä se nyt sitten alko, lukuloma nimittäin. Käytännössähän niitä aamuja on vähän enempi ku nolla, koska lähitulevaisuudessa häämöttää vielä uhkaavasti tenttimonisteet joita on luvalla sanoen enemmän kuin mitä kukaan varmaan jaksaa tehdä, itse tentit ja sitten ne kirjotukset. Mutta vähän outo fiilis tää silti on. Kaikki sano aina että lukiosta täytyy ottaa kaikki ilo irti koska se menee niin nopeesti, ja sen neuvon mä nyt välitän eteenpäin kaikille mua nuoremmille koska oikeesti, nää kolme vuotta on mennyt ihan sairaan nopeasti! :-D Oon tänä aikana kasvanut ja muuttunut ihmisenä, oppinut uusia asioita (ja en nyt puhu mistään oppiaineista), saanut paljon uusia kavereita ja uusia kokemuksia. 
Eilen miettiessäni ystävänpäivän merkeissä tätä asiaa tajusin kuitenkin, että kaikista tärkein ja kallein asia mitä lukioaika on mulle antanut, on ehdottomasti meidän tyttöporukka. Osan teistä oon tuntenut jo yli viis vuotta, osaan tutustuin vasta lukiossa, mutta kaikki te ootte mulle ihan uskomattoman tärkeitä. Musta tuntuu vaan että nyt vihdoin 18-vuotiaana mulla on se ihana kaveriporukka jota mulla ei koskaan pikkutyttönä ollut :-D Ollaan hyvä tiimi, kaikki on omia ittejään ja persooniaan, ja konflikteistakin selvitään. Musta on mahtavaa että mulla on ystäviä joihin voin oikeesti luottaa ja joiden kanssa mulla on aina hauskaa. Ja mä ainakin oon päättänyt että näin hienoista ystävistä ei jää pelkkiä lukioaikaisia ystäviä vaan aion pitää yhteyttä jokaiseen teistä hautaan asti ja haudan toiselta puoleltakin!! Joten tytsyt pitäkää varanne, ette pääse musta ikinä eroon :-D ♥    
150211
Kiitos siis Jasmia, Jenni, Heini, Susanna, Hanna ja Anna ♥ Jokaisella teistä on oma ja erityinen paikka mun sydämessä. 
En nyt tiiä miks yhtäkkiä tästä penkkaripostauksesta tuli tämmönen kovemman luokan herkistelypostaus :-D:-D:-D Muutenkin tämmöi random reportaasi mutta eipä voi mitään. Nyt voisin vihdoin ja viimein mennä nukkumaan kunnon yöunet!

Larissa

2 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥