torstai 21. helmikuuta 2013

when life tries to knock all the wind out of you, you've got to roll roll roll with the punches

21021210232102221024 Tiedättekö kuinka helppoa on vaan istua ja ajatella sen sijaan että lukisi? Nyt lukulomalla oon keksinyt vaikka kuinka monta tekosyytä itelleni joilla oon välttänyt lukemisen. Oon esimerkiks alkanut kattomaan telkkaa enemmän kuin koskaan ennen. Putouksen lisäks katon joka viikko Uutta Päivää - jep, luitte oikein :-DDD - ja eilen Sofian kanssa harmiteltiin kun Putoojista tuli viimeinen jakso :c (toi on samaan aikaan maailman oikeesti ällöin ja maailman hauskin ohjelma) Tällä viikolla tulee Riutuvista romantikoistakin viimeinen jakso. Oivoi. Ehkä mun oikeesti täytyy ens viikolla alkaa kunnolla lukemaan!! :-D Ei mulla toisaalta ookkaan kuin "vaan" enkku ja ranska + äikkä, mutta kumminkin.
Nyt kuitenkin on suunta kohti abiristeilyä! :-) Meillä on se vasta tänään kun tuntuu että kaikilla muilla oli viime viikolla, ja lisäks toi sattuu olemaan myös suomi24 -sinkkuristeily.... :-D no mutta hauskaa aiotaan pitää joka tapauksessa!

♫ Lenka - Roll With The Puches ♫

PS. mua naurattaa kun oon tehny vuos sitte melkee samanlaisen postauksen :-D:-D:-D mutta mun hiukset on kasvaneet paljon jee
PPS. Susanna halusi lähettää kaikille terveisiä yksityisestä kuorokonsertistaan.

Larissa

6 kommenttia:

  1. aaaaa sun hiukset, rakkaus♥ prinsessa! pitäkää hauskaa ;)!

    VastaaPoista
  2. voi oot niin kaunis <3 pitäkää hauskaa, mutta pysykää pinnalla! ;)

    VastaaPoista
  3. rakastan sun hiuksia!!!!!!! ää oon niin kateellinen :c mul on kauhee ikävä sua ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sini ihana, mutta sullakin on kyllä ihanat hiukset! :-) ♥ ja mullakin on ikävä sua!!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥