torstai 4. huhtikuuta 2013

kesäfiilistelyä

Mun on nyt kamalasti tehnyt mieli postata taas jotain, vaikei mulla ole mitään tähdellistä asiaa saatika sitten kuviakaan. Oon viime päivät viettänyt lähinnä nukkuen ja nenää niistäen, ja nyt vihdoinkin tuntuu, että tää flunssa alkaa hellittämään. Eihän tässä tosiaan oo mennytkään kuin vajaa kuukausi. Toivottavasti kukaan teistä ei oo sairastunut tähän superflunssaan!
Okei mutta joo, tän postauksen pointti oli nää muutamat kesäfiilistelykuvat.
0404504047040480404100404120404204044 En oo koskaan kokenut olevani mitenkään kesäihminen, mun lempparivuodenaika on ehdottomasti kevät. Tai siis totta kai mä tykkään kesästä, mutta kesä ei automaattisesti ole mulle vuoden parasta aikaa. Viime kesä oli muutenkin aika epäonnistunut :-D Tai sanottaisko näin, että ens kesältä aion ottaa niiin paljon enemmän irti!

Ja hei, teitä lukijoita on jo tasan sata (ainakin tällä hetkellä nyt :-D)!! KIITOS ♥ 
Jos teillä on jotain postausideoita tai -toiveita, niin pistäkää vaan tulemaan :-) Oon ollut varmaan maailman huonoin bloggaaja tän talven, mutta lupaan parantaa tapani! Muistin kanssa just että ennen joulua joku anonyymi toivoi et tekisin postausta esperantosta, mutta en tainnut ikinä sitä sitten tehdäkään... Ehkä teen sen vielä tässä kevään aikana!

Larissa

6 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥