sunnuntai 26. toukokuuta 2013

kuulumisia & turku

Heippa taas kaikki! Ensiksi mun täytyy sanoa iso kiitos - tuota edellistä postausta on luettu yli 500 kertaa, ihan mieletöntä! Kiitos kaikille ihanista kommenteista ja muutenkin mahtavaa, että niin monet on ajatelleet tätä tärkeää asiaa. Sain lisäintoa ja varmaan kirjoitan vastaisuudessakin tuollaisia postauksia näiden tavallisten postausten lisäksi.

Tässä muutama kuva mun ja Heinin torstai-perjantain Turun reissulta. (Laadusta päätellen kamera alkaa vetelemään viimeisiään...)
2605226053260542605526056260572605126058 Pitäkää kaikki mulle peukkuja tiistaina klo 10-14 välisenä aikana, jolloin koittaa kohtalon hetket sen kannalta, pääsenkö ens syksynä opiskelemaan sosiaalityöntekijäksi vai en. Apua!

Larissa

4 kommenttia:

  1. Kaikki hakee turkuun opiskelemaan :O oikeesti, varmaan 80% mun kavereista hakee turkuun ja loput treelle tai stadiin. Mutta pidän peukkuja sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, mustakin tuntuu että mun lähipiiristä ihan sika monet hakee just turkuun! :-D kiitos :-)

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥