perjantai 14. kesäkuuta 2013

täälläpä taas

HEIPPA pitkästä aikaa! Lyhyeksi tarkoitettu tauko venyikin aika pitkäksi. Kesäloman alettua oon vaan koomaillut, nukkunut ja lepäillyt koko kevään ja talven edestä, joten en oo postannut, koska ei ole ollut mitään mistä postata. Nyt päätin kuitenkin herättää rakkaan blogini henkiin, kertoa kuulumisia ja julkaista muutama hullu, ennenäkemätön (dramaattista) kuva viime viikoilta. (Gosh, osaanko mä enää edes kirjoittaa?)
140611406214063140641406514066140671406814069140610
Toukokuussa pidettiin Saanan kanssa Jane Austen -leffamaratoni, syötiin hyvin ja kateltiin neljä DVD:llistä janeaustenia.
Tiiän että ton keskimmäisen ylppäripäiväkuvan sensuroinnit on naurettavia, mutta en jaksanut paneutua ja halusin varmistua että ainakaan kuvan henkilöitä ei tunnisteta, haha. Syy miksi julkasen ton kuvan on se että te saisitte yhtä hyvät naurut kuin mä sain siitä, että näytän idiootilta ja että joku vieraista on jättänyt takkinsa pyykkitelineelle.
Keskiviikkona oltiin tytsyjen kanssa Hyvinkäällä, syötiin perinteitä kunnioittaen tortilloja ja juteltiin. Illalla mentiin Hyvinkään Amarilloon, ja oli kivaa! (En koskaan onnistu hyppykuvissa - edes hyppäämään haha.)

Nyt kun tästä tuli tämmönen kunnon kuulumispostaus, niin voisin pitkästä aikaa taas höpöttää vähän enemmänkin. Sain iskältä ja äitiltä yo-lahjaksi uuden tietokoneen, joten vihdoin kaikki toimii (paitsi windows 8 on mysteerinen) ja pystyn katsomaan videoita. Heti ensitöikseni tein yhen yllätyksen mun ystäville, phihi.
Tällä viikolla mä oon jäänyt totaallisen koukkuun Doctor Whohon. Näin sattumalta telkasta yhden jakson ja katsoin kaikki katsottavissa olevat Yle Areenasta ja sisäinen fanityttöni on herännyt uuteen uskoon. Onneksi oon kanavoinut sen kaiken tumblriin.

Mulle kuuluu samaan aikaan aika tasapaksua mutta kuitenkin, joltain kannalta, parempaa kuin vuosiin, minkä tähden oon varma, että tää kesä tulee voittamaan ehdottomasti edellisen ja sitä edellisen.
Oon luvannut tehdä päivä kuvina -postauksen (kiitos sille, joka pyys sitä, koska rakastan niitä hehe) ja oon itekin aatellut että vois alkaa postailemaan jotain vähän kiinnostavampaa taas.

Sitten vielä yks juttu. En yhdy mihinkään JEE LAHTI ON PARAS KAUPUNKI -kansanliikkeeseen tai edes pidä tästä kaupungista niin paljon kuin ennen (jos näänkin ne toriparkkikaivaukset tai kuulen sanan "urheilukaupunki" niin muistan taas kuinka paljon haluan täältä pois, ainakin joksikin aikaa), mutta syystä tai toisesta olen silti päässyt edustamaan rakasta kotikaupunkia Brädin (...) uuteen musavideoon :-D Eli siis kohdassa 0:24/0:25 minä ja ystäväni kävelemme Aleksanterinkatua pitkin normaalisti lukuunottamatta sitä että päätän tehdä random-käsiliikkeen. Että moikka vaan kaikille.

Toivottavasti saitte päivänpiristystä jos ette näistä kuvista tai tosta mun tanssiliikkeestä niin edes siitä, että teidän kesälomanalku on ihan varmasti ollut tapahtumarikkaampi kuin mun.

Palaillaan taas piakkoin! :-)

♫ Nina Nesbitt - Way In The World ♫

Larissa

10 kommenttia:

  1. DOCTOR WHO!!!!i PARAS I-KI-NÄ! Jeeeee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiiiin säkin katot sitä!! NIINPÄ! <3

      Poista
  2. oot ihana ♥ ja oli pakko kattoo useemman kerran peräkkäin se kohta tost musavideost et näin kunnolla ja rupes naurattaa ihan hulvattomasti :''D sulonen Larissa ♥♥♥

    VastaaPoista
  3. heips sä lähetit mulle facebookissa viestin jota mä en mun surkeasta netistä johtuen pysty avaamaan, en tajua mikä hitto siinä on että muuten toimii kyllä suht hyvin netti mutten saa sitä auki vaikka kuin oon yrittänyt-.- Mutta niin voitko laitta mulle vaikka siihe julkiseen blogiin sen viestin kommentilla niin se tulis perille saakka. Oletan että halusit ainakin kutsun salaseen blogiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo! :-) pistän sulle mun sähkärin kommentilla :-)

      Poista
  4. Ootko menossa kesällä mihinkään festareille? :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos muru<3 Ja joooo, oisko mitään aihetoivetta siihen? (:
    -Sugar

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥