sunnuntai 25. elokuuta 2013

LONDON CALLING

25081 Tän todella normaalin ja edustavan kuvan saattelemana paljastan nyt tännekin, että tän viikon alussa mun välivuosisuunnitelmat selkeytyi lopullisesti kun ostin lentolipun - mä muutan Lontooseen! Lähtöpäivä on 4.9 ja jännitystä ainakin on luvassa, koska paikan päällä pitää sitten löytää töitä ja katto pään päälle (ekat pari viikkoa asun hostellissa). Totta kai teen etukäteen kaikki mahdolliset valmistelut mitä Suomesta käsin voi tehdä. Tää on eittämättä isoin päätös mitä olen elämässäni koskaan tehnyt, joten luonnollisestikin mua vähän hirvittää, mutta samalla oon mielettömän innoissani! Phihii :-)

Larissa

24 kommenttia:

  1. oi vähänkö siiistiääääää :0

    VastaaPoista
  2. luulin että meet aupairiks mutta et mennykää D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo en mee, harkitsin myös sitä mutta päädyin tähän, koska haluan olla vastuussa vain itsestäni :-)

      Poista
  3. hei ihan huippusiistiä! onnea matkaan, toivottavasti saat pian töitä ja kämpän :--)

    VastaaPoista
  4. Älyttömän siistiä! Paljo onnea sulle matkaan, mutta eiköhä neiti selviä! :-) itse en uskaltais :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos pipsa :-) <3 Mäkään en olis uskonut että itse uskaltaisin, haha :-D

      Poista
  5. Moikka! Järjestän CaseApp nimiselle yritykselle arvonnan blogissani ja osallistumisaikaa on kaksi viikkoa. Tästä linkistä (http://thephotodiary-by-saralehtomaa.blogspot.fi/2013/08/caseapp-giveaway.html#comment-form) pääset osallistumaan jos kiinnostaa :) Onnea matkaan!
    -Sara

    VastaaPoista
  6. kuulostaa mahtavalta! ♥ paljon onnea ja kaikea hyvää sulle sinne Lontooseen! innolla seurailen ja luen sun kuulumisia sieltä paikan päältä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 hehe jep, toivon että pääsen siellä postailemaan mahdollisimman usein!

      Poista
  7. HUI! Kuulostaa niiin mahtavalta ja samalla hurjalta! Mä oon aina unelmoinut vähän samanlaisesta muutosta, tosin vielä vähän Englantia etelämpään. Muista postailla ahkerasti sieltä ja kertoilla kuulumisia :) Ja ennen kaikkea nauti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :-) Ehkä säkin vielä joskus repäset ja lähdet! Joo, kiitos! :-) <3

      Poista
  8. oiih, ihan mieletöntä! pidä itsestäs huoli ja nauti joka hetkestä!<3

    VastaaPoista
  9. mitääää! mut hei pidä kivaa! :---) haluan kans lontooseen ;_;

    VastaaPoista
  10. Oot mielettömän rohkea, saat varmasti mielettömästi ihania muistoja! :)

    VastaaPoista
  11. oon niiiin kade, lontoo on ihana kaupunki!!

    VastaaPoista
  12. Kiitos ihana kauniista kommentista♥, Vitsi kun pystyisin itse ajattelemaan noin. En tiedä, tällä hetkellä tuntuu ihan mahdottomalta päästä johonkin muuhun, parempaan tilanteeseen, mutta yritän uskoa että se on joskus vielä mahdollista. Pakkohan sen on.

    Ja mikä muuttouutinen! Lontoo on aivan ihana, haaveilen itsekin joskus siitä, että uskaltaisin tehdä yhtä rohkean päätöksen ja vain lähteä sinne samalla tavalla yhden suunnan lipulla. Olen ihan varma, että kokemuksesta tulee todella mahtava! Olen ihan kateellinen tuosta rohkeudesta:) Kaunis, nuori ihana nainen, ja koko elämä edessä. Paljon haleja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai se on joskus vielä mahdollista, älä anna periksi! Sulta puuttuu vain usko itseesi.

      Ja kyllä sulla on vielä elämässä aikaa tehdä vaikka samoin kuin mä :-) Rohkeus tulee ajan myötä. Kiitos paljon, samoin ♥

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥