maanantai 2. syyskuuta 2013

jännitys tiivistyy

Heippa! Lento Lontooseen lähtee keskiviikkoaamuna kello 8:10, ja lievästi sanottuna mua jännittää. Tässä viime päivät tiivistettyinä:

1. Oon todennut että mä olen ihan täynnä tätä maata, tyhmiä ihmisiä ja tätä elämää, mutta toisaalta tuun ikävöimään ihan kamalasti kaikkea ja kaikkia. Teinpä siis kollaasitaustakuvan jonka äärellä voin nyyhkiä ikävääni.
rakkaus
2. Oon nähnyt viimeisen kerran parhaita kavereita, vaikka tosi monia kivoja en edes enää ehdi nähdä ennen kuin lähden :-(
2308102094
3. Oon siivonnut mun huonetta eli saanut sen entistä sotkuisemmaksi. Tällä hetkellä kaikki muut mukaanotettavat tavarat takkia ja huivia lukuunottamatta on ympäri huonetta matkalaukun sijaan.

4. Eläydyn jo valmiiksi tulevaan englantielämään juomalla teetä kuin hullu. Juon nykyään varmaan kaks kertaa enemmän teetä päivässä kuin mitä join ennen. Eilen myös kaadoin teetä olkkarin sohvalle, hups...

5. Joka ilta oon valvonut liian pitkään ja aamuisin herännyt jännitykseen - koska mua ihan oikeasti jännittää tosipaljon.

6. Lisäksi oon jäänyt koukkuun mitä yllättävimpiin TV-sarjoihin (kiitos, Netflix) ja katsonut outoja youtube-videoita tunnista toiseen.

7. Sain viime viikolla flunssan ja pahimpina päivinä niskoihin sattui niin paljon, etten pystynyt kääntämään päätä... Nyt oon onneks jo parempaan päin.

8. Viimeisimpänä muttei todellakaan vähäisimpänä: oon valmistautunut mun tulevaan uuteen elämään, myös niihin kamaliin asioihin, mitä voi tapahtua. Oon lukenut netistä kaikki mahdolliset blogipostaukset jotka oon löytänyt. Oon tutustunut kämpän(huoneen)vuokrausjuttuihin, NI-numeroon, Oyster cardin hintoihin ja väsännyt ihan mukiinmenevän CV:n. Oon varautunut siihen, että eksyn jo matkalla lentokentältä hostellille, hostellin huonekaverit on ihan kamalia, vietän yöni itkien koti-ikävää, sairastun keuhkokuumeeseen enkä löydä asuntoa enkä töitä. 

Loppujen lopuksi oon päättänyt ottaa asenteeksi sen, että tapahtui mitä tahansa, mä selviän siitä.
02093 Tämän suuren elämänmuutoksen myötä luonnollisestikin tän blogin luonne muuttuu tietysti myös vähän. Aion postailla niin usein kuin vain suinkin ehdin, mutta mun on vielä vaikea sanoa mitään mistään, koska en tosiaan tiedä ollenkaan, kuinka mun elämä siellä lähtee käyntiin. Mutta ens kerralla kun musta kuuluu jotain, niin siellä olen! Hiphei ja heippa joksikin aikaa :-)

Larissa

8 kommenttia:

  1. Paljon onnea rakas. Mä tiiän et sä pärjäät. Oot ansainnu tän kaiken. Tiijä vaikka sielt löytyis joku ;) oot rakas ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 heh jep, aina saa toivoa ;-D samoin!

      Poista
  2. pärjäät siellä loistavasti. käytännön jutut niitä hankalampia varmaanki on, mut oot niin vallottava persoona, et Englanti ei tuu enää olemaa entisensä :D mut seriously oot tekemäs jotai rohkeeta ja toivon sulle kaikkee hyvää, sillä oot ansainnu ton!

    -meme

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoista :-) tuli heti paljon varmempi olo!

      Poista
  3. <3 kyllä sä pärjäät, eikä oo häpee jos kaikke meneenkin mönkään. Asiat yleensä ei aluksi ollenkan suju, mutta kyllä se siitä tasottuu. Tsemppiä!

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥