perjantai 25. lokakuuta 2013

happy holiday

Mulla oli töistä muutamat päivät lomaa ja mun paras pikkusiskoni Sofia tuli tänne! Vietettiin yhdessä mun täälläolon tähän asti parhaimmat päivät. Käytiin Notting Hillissä markkinoilla, oltiin parina päivänä keskustassa kiertelemässä kaikki tärkeimmät nähtävyydet (ja vaikka oon ihan hyvä suunnistamaan niin nähtiin myös jotain vähän satunnaisempiakin katuja, heh), vietettiin laatuaikaa, syötiin hyvin, katottiin meidän lemppariohjelmia, matkustettiin täysissä metroissa (liikaa), shoppailtiin oikein olan takaa (mäkin, säästetyillä synttärirahoilla! jee!) ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä; toteutettiin kummankin unelma eli käytiin Harry Potter -studiolla!
24104241032410524106241082410724109
241010241011241012241013 Kunnon kahvila-aamiainen ennen shoppailumaratonia! (Mun staff discount -kortilla, haha.)
241014241015241016241018 Sofian riemunhyppy kun päästiin vihdoin bussi-metro-toinen metro-juna-bussi -matkan jälkeen perille!!
241019241020241021241022241023241024241025 Esiinnyn aina kuvissa pidellen koko omaisuuttani...tästä kuvasta näkee myös kuinka epäkäytännöllisen pitkät mun hiukset jo on - ja seuraavasta kuinka kamala mun juurikasvu on. Täytyy tosiaankin säästää rahaa kampaajaa varten.
241026241027 Itkuhan siinä tuli, kun tänään saatoin Sofian lentokentälle. Nyt istun taas yksin täällä mun huoneessa ja edelleen mietin sitä kuinka paljon helpompaa ois jos mullakin olisi ollut lippu siihen samaan koneeseen... No, enköhän mä tästä pian taas totu arkeen täällä. :-) Toivottavasti muillakin lomailijoilla on ollut mukavat lomat!

Larissa

22 kommenttia:

  1. Mulla oli paras loma ikinä! Kiitos ♥ aivan kamala ikävä jo nyt :-'( !

    VastaaPoista
  2. haluun tonne HP-studiolle!!!! ♥_♥ ihania kuvia taas!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä hintansa arvoinen paikka :---) kiitos ♥

      Poista
  3. Niin kivoja kuvia, ihana et pääsit käymään tuolla studioilla! :D

    VastaaPoista
  4. sun hiukset on just täydelliset mut ymmärrän et liian pitkät on liian pitkät :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hahah joo :-D välillä tekis mieli leikata joku 20cm pois "tieltä" :-D

      Poista
  5. Toi studio! ♡ Pakko kyllä itsekin päästä sielä käymään kun ens kerran matkustaa sinne päin.
    Ja oon ehkä kade sun hiusten pituudesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, suosittelen todella ♥ siellä oli ihanaa!
      Hih kiitos :-)

      Poista
  6. aaah sun hiukset ♥ ihan hirvittävä ikävä, toivottavasti nähdään pian ;)

    VastaaPoista
  7. Ihanat hiusset! Kuinka kauan kesti oikeen kasvattaa, ja miten hoidat? c:: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) hmm en eritysesti oo kasvattanut, kunhan oon antanut kasvaa :D viimeks vissiin 3,5 vuotta sitten leikkasin "kunnolla" pituutta pois. Ja täällä Lontoossa en kyllä mitenkään erityisesti hoida, heh...ja 10cm latvoista onkin ihan kuollutta hamppua :D

      Poista
  8. Nice pics! I just love London and... Mind the Gap :P

    Federica
    www.thecutielicious.com

    VastaaPoista
  9. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    VastaaPoista
  10. Ku sulla ei näy sun seuraamat blogit, ni voisitko mitenkään joskus tehdä sun lemppariblogeista postausta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itse asiassa semmosen joskus viime keväällä tehnytkin :-)

      http://pienetajatukset.blogspot.co.uk/2013/04/lemppariblogit.html

      Poista
  11. moi! mulla olis pieni postaustoivomus, jonka aattelin nyt kertoa vaikket erityisemmin oo ehdotuksia kysellykää :-) tietystikin sulla on työkiireitä ja muita semmosia siellä, että en halua ahdistella :D eli siis, mun toiveeni tulee tässä: lontooseen muuttaminen ja siellä asuminen KÄYTÄNNÖSSÄ. mitä sä pakkasit mukaan kun lähdit, kuinka monta laukkua sulla oli ja mitä ne sisälsi, toisinsanoen otitko mukaan petivaatteita/pyyhkeitä/huonekaluja/esineitä tms, vai ihan vaan vaatteita ja rahaa. asuitko hotellissa ennen ku löysit vuokrahuoneesi, entä työpaikka, kauan niiden löytämisessä kesti? mitä kaikkia muita hommia sun piti hoitaa, niinkun vaikka uusi pankkitili? paljon tienaat suhteessa menoihin (ei siis summia tarvi tokikaan mainita, mutta siis että jääkö vuokrien yms jälkeen rahaa vapaa-ajan menoihin, vaikka elokuviin)? tässä oli monta kysymystä ja mulla ois monen monituista lisääkin, mutta taidan nyt lopettaa :-D mahtavaa lontoon elämää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! hehe, et ahdistele :-) Mulla on suunnitelmissa tehdä tommoinen postaus vielä tässä mahdollisimman pian, kun joku muukin on sitä kysellyt ja musta olis itsestänikin ihan kivakin se tehdä :D Täytyy vaan varata kunnolla aikaa ja näillä näkymin mulla on yks päivä viikossa vapaata, eli en uskalla luvata vielä mitään aikataulusta. Mutta lupaan tehdä sellaisen. Just kiva kun jätit postaustoivomuksen :) Kiitos!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥