keskiviikko 6. marraskuuta 2013

kännykkäkuvia

Heippa! Pahoittelen näitä pitkiksi venyviä postausvälejä. Mua itteänikin harmittaa, kun olis muutama tosi kiva postausidea toteuttamatta. En vaan meinaa löytää aikaa, enkä varsinkaan voimia. Nyt oon loman jälkeen tehnyt melkeen pelkkiä iltoja, joka tarkoittaa käytännössä sitä että nukun myöhään, keräilen itteäni pari tuntia ja lähden yhen-kolmen välillä töihin, ja pääsen puoli kymmeneltä.
Tänään mulla oli kuitenkin päivävuoro, ja päätin väsäillä tämmösen postauksen näiden kahden kuukauden aikana otetuista kännykkäkuvista. Suurin osa näistä on näkynyt mun instagramissa (mut löytää nimimerkillä lalarissab). Toivottavasti näistä välittyy jotakin tunnelmia sinne ruudun toiselle puolelle! 
06111 1. Tästä kaikki alkoi! En pysty uskomaan, että siitä on vasta kaksi kuukautta, kun odottelin jännittyneenä lennon lähtöä Helsinki-Vantaan lentokentällä. Tuntuu, että siitä olisi melkein puoli vuotta, niin paljon asioita on tapahtunut tässä välissä, ainakin mun pään sisällä, haha. 2. Kotikatu! Tän näköisiä katuja on täällä joka paikassa. 3. Piti ostaa kotiin oma muki, ja löysin HMV:stä aika hienon sellaisen...heh! 4. Tämmöinen kuva tais olla aikoinaan täällä bloginkin puolella. Eli eka itetehty ateria ja luettu kirja!
06112 1. Ensimmäisen aamukuuden aamuvuoron jälkeen palkitsin itseni Starbucksissa. 2. Fiilikset eräänä (ja useampana) työpäivänä 3. Piccadilly Circus - oon vieläkin ihan pettynyt, kun se ei ollutkaan niin hieno kuin mitä olin aina kuvitellut. 4. Löysin tämmösen asuintalojen keskeltä kerran kävelyllä ollessani. Tykkään paljon kaikista vanhoista ja vähän uudemmistakin rakennuksista täällä!
06113 1. Minä kauppaan menossa... 2. Epäonnistunut yritys tallentaa alkuillan tunnelma 3. Tower Bridge! 4. Minä ja Sofia :-)
06114 1. Tower of London 2. Tän kuvan otin sinä päivänä, kun piti olla se järjetön myrsky. No okei, oli se kyllä myöhemmin. 3. Lemppariaamiainen! (Tescon mysliä, banaani ja vanilija-activia.) 4. Shepherd's Bush Market eli mun-oli-tarkoitus-kuvata-noi-ratsupoliisit. Suurennuslasilla saattaa nähdä nekin.
06115 1. Tällaiset kaupat on mun mielenterveydelle ja pankkitileille kuolemaksi... En voi edes peitellä sitä, kuinka innoissani oon kaikesta överistä jouluhölinästä, mitä täällä on jo nyt! Haluisin vaan ostaa kaikki maailman turhat joulukrääsät ja tuoda täältä matkalaukullisen joululahjoja. (Valitettavasti en voi, koska raha ei kasva puissa...) 2. Minä töihin lähdössä 3. Päätin tehdä tänään jotain vähän tavallisuudesta poikkeavaa, ja menin metrolla keskustaan ja kahvilaan lukemaan. 4. Oxford Street!

Tällä hetkellä olis taivaallista päästä jo kohta nukkumaan, mutta valitettavasti joudun sitä ennen suuntaamaan yhdeksältä alkavaan staff meetingiin, jonka teemana on ilmeisesti ainakin joulusesongin juomat. Eli ei auta muu kuin lähteä sinne. Koitan palailla taas heti, kun on aikaa!

Larissa

6 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥