tiistai 31. joulukuuta 2013

2013

1
2 Talvi - ylpppäreihin opiskelua, ruusukonva, penkkarit, abiristeily, ruotsalaiset kaverit täällä käymässä, ylppäreitten jälkeinen viikon-parin lomailu ennen kuin aloin ihan tosissani pänttäämään pääsykokeisiin.
3
4 Kevät - pääsykokeisiin pänttäystä, vappu, kuvailua, kesänalkupirskeet, näin Jennyn ekaa kertaa, Heinin kanssa Turussa, Susannan ja Heinin musadiplomikonsertti ja pääsykokeet.
5
6
7 Kesä - ylioppilasjuhlat, Emmi tuli Suomeen, juhannus konffassa, Ruisrock Heinin kanssa, mun järjestämät kesäbileet, Islannin matka, baarireissu Helsinkiin Emmin kanssa, viikko Italiassa vanhojen kavereitten kanssa ja vanha kaveriporukka toistaiseksi vikaa kertaa kokonaan koossa. 
8
9
10 Syksy - muutto Lontooseen, ensimmäinen oikea työ ja ensimmäinen oma (solu)asunto, 19-v synttärit, työntekoa, Sofian kanssa ihana syysloma, Annan vierailu Lontoossa, baarireissu Heinin kanssa, kotiin muuttaminen, kavereitten kanssa hengailu, Suomi-elämään totutteleminen ja joulu.

Vuosi 2013 on tosiaankin ollut monella tapaa erilainen kuin edellinen vuosi. On tapahtunut paljon sellaisia asioita, mitä mä en olisi vuosi sitten osannut aavistellakaan - lähtien ihan noista Lontoossa vietetyistä kuukausista. Kaiken kaikkiaan vuosi 2013 on ollut mukava, yllättävä, haastava ja jännittävä - ja toivottavasti vuodesta 2014 tulee vieläkin parempi!

Hyvää uutta vuotta kaikille!  

Larissa

10 kommenttia:

  1. Hei haluisin kysyä että kun asuit tuolla Lontoossa ja työskentelit kahvilassa, niin pitikö sun siellä käydä hygieniapassi vai oliko sulla se valmiina vai tarvittiinko sitä peräti ollenkaan? Ja hyvää uutta vuotta sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo hygieniapassia, eli eipä sitä siellä kyselty eikä ilmeisesti tarvittukaan :-D En osaa sanoa ns. virallisesta linjasta, mutta jos pitäisi villisti veikata niin tuskimpa sitä melkeinpä missään siellä kysellään - sen verran erilaista se meininki siellä kumminkin on :-)

      Hyvää uutta sinullekin!

      Poista
    2. Kiitos vastauksesta! Mietiskelin vain koska olen ite piakkoin muuttamassa Lontooseen ja johonkin kahvilaan aion pyrkiä töihin :) Sulla ei siis ilmeisesti ollut mitään aiempaa kokemustakaan koko alalta? Ai niin ja näin asiasta poiketen piti kysäistä, että mitä kulmakynää käytät vai onko sun kulmat luonnostaan noin täydellisen väriset? :)

      Poista
    3. Oi, hauska kuulla että oot menossa Lontooseen! :) mulla ei periaatteessa ollut, mutta olin ollut mun paikallisen nuorisoteatterin kahviossa (vapaaehtois)töissä niin kirjotin sen cv:hen hyvässä valossa :-DD töitten saamiseen riippuu tuuri paljon, ite satuin kävelemään just semmoseen paikkaan jossa oli pula työntekijöistä niin ei ne ees lukenut mun cv:tä ennen kuin sain harjotteluvuoron :)

      Heh kiitos! :-D mulla on luonnostani aika tummat kulmat mut käytän myös rimmelin 004 (muistaakseni) -sävystä kulmakynää, joskus en ollenkaan ja joskus vähän enemmän :-)

      Poista
  2. Jes kiitti vastauksista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään :-) jos tulee lisää kysyttävää niin pistä ihmees vaikka meiliä mulle!

      Poista
  3. vaikutat ihanalta.
    olisi ihana joskus törmätä sinuun kadulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, uskomattoman ihanasti sanottu <3 samoin!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥