lauantai 18. tammikuuta 2014

PARHAITA MUISTOJA

Heippa! Onko siellä ruudun toisella puolella ketään muita, keille tää aika vuodesta on rankka? Mä oon viime vuosien aikana huomannut, että just tää talviaika on mulle kaikista kamalinta. Oon tän viikon viettänyt kirjaimellisesti neljän seinän sisällä ja koettanut kahlata pääsykoekirjaa eteenpäin. Tänään heräsin siihen, että edellisestä blogin päivityksestä on jo yli viikko, ja päätin vihdoin ja viimein tehdä tän postauksen, jota suunnittelin jo aikaisemmin. Keräsin siis viimeisten kolmen vuoden ajalta kuvia mun parhaista muistoista. Sellaisista, joiden muistelu tuo vieläkin hyvän mielen ja alkaa naurattamaan, kun muistaa kaikki hauskimmat jutut. Osa kuvista on nähty täällä blogin puolella jo viistuhatta kertaa, osaa taas ei kertaakaan - koitin valita sellaisia kuvia, joihin tiivistyy kyseisen muiston tunnelmat.
Suosittelen lämpimästi tätä omien vanhojen mukavien kuvien selailua, siitä tulee hyvä mieli :-) (Ja arvatkaa tuliko mulle ikävä mun tosipunaisia hiuksia...)
17011 Novu-leirin reunion tammikuussa 2011. Viimeisenä yönä valvottiin koko yö; laulettiin, leikittiin piilosta pimeässä, avauduttiin, rentoiltiin ja aamulla lähdön koittaessa itkettiin.
17012 Mun pääsiäisloman matka Roomaan, jolloin tunsin olevani enemmän elossa kuin kuukausiin.
17013 Meganin tarina -teatteriesitys, jota työstettiin koko kevät (ja seuraava syksy, kun päästiin esittämään sitä kahdesti Tampereelle; ensin Murros -festareille ja sitten Punaisen Ristin tapahtumaan). Harkkoja oli jossain vaiheessa joka tiistai- ja torstai-ilta sekä lauantaisin kymmenestä kahteen tai jopa neljään, ja esityksiä parisenkymmentä. Toi oli ehkä rankin prokkis missä oon ollut mukana, mutta ehdottomasti parhain. En koskaan tuu unohtamaan harjoituskauden karuja lauantaiaamupäiviä ja hysteerisiä torstai-iltoja, sitä esitystä jossa vakavan dialogin aikana mehut kaatui lavalle tai Murros -festareita, jossa vedin mielestäni parhaimman roolisuoritukseni.
17015 Kaksi viikkoa Bulgariassa perheen kanssa, olin ruskettuneempi kuin koskaan sitä ennen tai sen jälkeen...
17016 Osa Novu -porukasta tuli Suomeen. Valvottiin taas koko yö ja mentiin aamulla hakemaan aamupalaa mäkkäristä.
17017 Kun täytin 17, tytöt järjesti mulle yllätyssynttärit, ihan kuin leffoissa!
17019 Vanhojen tanssit, joista ahdistuin etukäteen, mutta jotka olikin sitten yksi parhaimmista jutuista koko lukioaikana.
170110 Kuoromatka Italiaan (josta myöskin ahdistuin etukäteen...), olin onnellisempi kuin aikoihin.
170111 Meidän legendaarinen reissu Kotkan Meripäiville!
170112 Italialaisten vastavierailu Suomeen, jolloin meistä kaikista tuli kavereita. (Unohtumattomin juttu on varmaan se, kun syötiin pienemmällä porukalla meillä ja saatiin Annan kanssa järjetön naurukohtaus, josta ei meinannut tulla loppua. Siis sellainen kaikista jäätävin naurukohtaus mitä voi vaan ikinä kuvitella :-D)
170113 Abiristeily, viimeisimmät kunnon bileet koko seitsemän tytön porukalla!
170114 Kuvauspäivä Saanan (propsit kuvasta siis hänelle!) kanssa, hirmu mukava päivä ja olin jopa tyytyväinen omaan kameran edessä olemiseeni.
170115 Ylioppilaspäivä! Samaan aikaan sekä iloinen että haikea päivä, eikä mun kunniaksi järjestetyt juhlat olleetkaan niin kiusallinen kokemus kuin mitä alun perin olin ajatellut.
170116 Mun järjestämät kesäjuhlat, Emmi oli kunniavieraana ja järjestelyapulaisena.
170117 Matka Islantiin: laatuaikaa perheen kanssa, Reykjavikin ihastelu, Lauran tapaaminen kahden vuoden tauon jälkeen, uusiin ihmisiin tutustuminen ja esperanton kielitaidon kehittäminen kartuttamalla sanavarastoa...
170119 Mun ja Emmin Helsingin reissu!
170120 Lontoossa olon paras viikko, kun Sofia tuli sinne viettämään syyslomaa.

Larissa

12 kommenttia:

  1. Olipa ihana postaus, alko hymyilyttämään sun puolesta, vaikken missään noissa ookaan edes ollu ite mukana :D Tosin esim omat wanhat ja penkkarit kyl muistu mielee samalla, oi että :D Kiitos siis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitti :-) <3 Hehee :-D mukava kuulla jos tää herätti sulla omiakin kivoja muistoja :)

      Poista
  2. awesome photos!
    snowwww.
    www.jaymieocallaghan.blogspot.co.uk
    xxx

    VastaaPoista
  3. ♡♡ Olet ihana. Paljon voimia ja haleja selviytymiseen kylmään ja pimeään ♡ onneksi ei oo enää pitkää aikaa kevääseen :) ja sitten mekin taas nähdään ♥♥
    T. Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥♥♥ kiitos! :-) niinpä, en malta odottaa!

      Poista
  4. Mulle myös tammi-helmikuu on vuoden hankalinta aikaa :/ Mutta jospa se siitä. Pienet asiat piristää :) Tää postaus oli aivan ihana, kuten kaikki sun postaukset nii tääkin sai hyvälle tuulelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :-/ tsemppiä <3 Totta :-) Kiitos paljon!

      Poista
  5. Eiks sun kesän kohokohta ollukkaa poski ja kuopio :(((((( ei vaa varppina ihania muistoja, oot ihana larppa ♥♥
    -rhea

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥