maanantai 3. helmikuuta 2014

HEIPPA HELMIKUU

03021 Pientä hiljaiseloa (TAAS) ollut täällä, eh? Haluun pitää mun blogini mahdollisimman mielekkäänä, joten en ole tullut kirjoittelemaan silloin, kun ei ole tehnyt mieli. Nyt kuitenkin iski inspiraatio vanhaan kunnon epäjärjestelmälliseen kuulumis -postaukseen, eli täälläpä minä kirjoittelen olemattomia kuulumisiani kera kolmen kuvan: Luna, oudoin peiliselfie vähään aikaan (jonka otin oikeestaan vain sen takia että pistin hiukset "uudella" tavalla) ja ruokakuva Mamma Mariasta.
03025 Elämä rullailee eteenpäin suhteellisen tavanomaisissa tunnelmissa. Helmikuu tuli nopeammin kuin koskaan, luin yhden pääsykoekirjan ensimmäistä kertaa läpi ja tän kevään tavoite on oppia kuuntelemaan itseäni ja kehoani. 
Viikonloppuna mennään Saanan tupareihin Joensuuhun, joten sen jälkeen viimeistään on jotakin uutta postattavaa.
Ajattelin tähän loppuun jakaa teidän kanssa mun viime viikon soitetuimmat kappaleet (tän jälkeen kukaan ei varmaan enää ihmettele, miksen osaa määritellä musiikkimakuani):

Mikko Pohjola: Sängyn reunalla - Mun ei varmaan koskaan pitäis ruveta tykkäämään mistään Euroviisu-kandidaateista, koska mun suosikit ei koskaan pääse sinne asti...no, ei se mitään, oikeesti mun piti sanoa että mikä biisi, mitkä sanat, mikä tunne. (Tosin live-esitys iskee enemmän kuin musavideo)
Lorde: Royals - heräsin tapani mukaan vähän myöhään, oon nähnyt tumblrissa tän kuvan noin sata kertaa ja Grammyja ennen jaksoin vihdoin kuunnella tän jo "vanhan" biisin. Sanokaa mitä sanotte, mutta mä tykkään.
London Grammar: Hey Now - (mulle) uusi rakkaus!
Johnny Flynn & Laura Marling: The Water - ei lisättävää, ihan täydellinen.
 
Larissa

4 kommenttia:

  1. Oot tositosi söpö tuossa kuvassa, kampaus sopii! :)

    VastaaPoista
  2. voi kun oot kaunis! :) ♥ ja toi London Grammarin Hey Now on ihana biisi :-)

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥