perjantai 9. toukokuuta 2014

LONDON MEMORIES, I

...ja näin alkuun hieman ulkoasutuskailua. Kuten näkyy, muutin tätä blogin ulkoasua aika radikaalisti. Edellinen ei enää tuntunut omalta ja olin kyllästynyt vanhaan malliin. Vielä on päällä pieni taistelu bloggeria vastaan, koska banneri ei millään muutu samanväriseksi kuin tausta, enkä tiedä mitä tekisin, kun kummankin täytyis olla valkoinen ja kuitenkin on selkeä sävyero havaittavissa... Ulkoasu saattaa siis vielä vähän muuttua tulevina päivinä, kun (toivottavasti!) saan nyt vielä mättäävät yksityiskohdat kuntoon.

Postauksen varsinaisena aiheena on kumminkin Lontoo! Vaikea uskoa, että oon asunut Suomessa jo viitisen kuukautta, kun tuntuu, ettei oo tapahtunut läheskään yhtä paljon kuin noina kolmena kuukautena Lontoossa. 
Ajattelin postailla näitä suurimmalta osin julkaisemattomia kuvia kahdessa osassa, tämä ensimmäinen osa on niinsanotusti loma -teemainen - eli kuvia vapaapäiviltä ja "syyslomalta".
09052309052 Syyskuussa minä ja Heini käytiin katsomassa Leijonakuningas -musikaali. Kuten näkyy, meidän paikat ei olleet kauheen hyvät, mutta se ei haitannut; musiikkiesitysten tunnelma välittyi vaikka olisi istunut silmät kiinni.
090519090520090521 Lontoossa törmää aina vaan hienompiin ja hienompiin rakennuksiin!
090510 09059 Todella lämpimien ja avarakatseisten ihmisten mielenosoitus...
19052209051 Harry Potter -studiot! En osaa päättää, oliko syysloman paras juttu tää studiovierailu vai koko kokonaisuus ja se, että sain olla Sofian kanssa ja saatiin tehdä mitä haluttiin eikä mun tarvinut olla töissä, hahhah.
090515 Kun Anna tuli käymään, mulla oli vain yksi kokonainen päivä vapaana töistä (mikä ei loppujenlopuksi ollut ongelma); edellisenä iltana oltiin leffassa mun iltavuoron jälkeen niin, että päästiin vasta puoli kahden aikaan yöllä kotiin, ja seuraava (shoppailu)päivä alkoi näinkin terveellisissä mutta ehdottoman mukavissa merkeissä.
090517 Kaveriselfie ennen kuin lähdettiin Heinin kanssa kokemaan Lontoon yöelämä.
090518 Sivistyneesti kello viiden teellä Irenen kanssa.

Larissa

12 kommenttia:

  1. niin kiva postaus!! :) ♥ innolla ootan toista osaa!

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus hihi :-)<3 Hitsit alko tekemään mieli skonsseja! :-D

    VastaaPoista
  3. Oi tää oli ihana postaus ♥ (:

    VastaaPoista
  4. saitko kutsun treelle pääsykokeesee? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yliopistoilta ei käsittääkseni tuu pääsykoekutsuja, ja oon hakenut yliopistoihin ensisijasesti :--) enkä ees muista tarkalleen mihin amk:ihin hain hahhah ja ei oo (vielä ainakaan) mitään kutsuja tullut :-D

      Poista
    2. kyllä niihin yliopistoihin tulee kutsut, joihin valitaan ennakkotehtävien perusteella pääsykokeeseen. ja mulla oli ihan sellanen mielikuva että oot hakenut journalistiikkaa lukemaan ja sinne olis tommonen menettely? :-D oonko ihan pihalla kaikesta taas

      Poista
    3. Aa totta niin tietysti, mutta siis ei mulla ollut ennakkotehtäviä, ne on kai sinne kuvajournalistiikan puolelle vaan? :-D vai oonkohan mä ihan pihalla nyt sitten...mutta siis sinne mihin hain on kirja + artikkelit valintakoevaatimuksena tai näin oon ymmärtäny hahhah

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥