keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

ROADTRIP

Maanantai-iltana kotiuduin mun ja Annan parin päivän roadtripiltä. Oli ihan huippureissu! Kuvia tuli otettua jonkin verran ja niistäkin osa vähän vasemmalla kädellä - mutta mun periaate valokuvien ottamisen suhteen onkin se, että fiiliksen välittyminen on tärkeämpää kuin se, kuinka taiteellisesti ja oikeaoppisesti kuva on otettu. Kuvattiin myös videomateriaalia tuolta reissulta ja saatan julkaista jossain vaiheessa joitain pätkiä niistä täällä bloginkin puolella, ehkä...
1606216063
1606416065 Ensimmäinen pysähdys oli Kotkassa, jossa saatiin uusia sympaattisia lammaskavereita. Illalla nähtiin meidän kaveria Leonia, johon tutustuttiin vuosia sitten musaleirillä, ja lähdettiin isommalla porukalla Kotkan yöhön. Tanssittiin monta tuntia putkeen ja mulla oli hauskempaa kuin aikoihin. Tuon illan tuun muistamaan varmaan vielä pitkään; ei mitään turhaa draamaa, kiva porukka ja oli ainoastaan mukavaa ja ennen kaikkea hauskaa.
16066160671606816069160610 Sunnuntaiaamuna ajettiin ensin Porvooseen, jossa ostettiin tuliaiset ja käytiin kahvilla. Porvoo on mun mielestä yksi kauneimmista paikoista Suomessa, pitäisi käydä siellä useammin! Porvoosta jatkettiin matkaa iltapäivällä, ja seuraava pysähdys oli Turussa. Kierreltiin vajaa tunti keskustaa ja törmättiin sattumalta meidän yhteiseen turkulaiseen tuttuun. Turusta lähdettiin ajamaan kohti Poria.
160612160613160614160615160616 Pysähdyttiin Raision ABC:lla, mutta muutoin ajettiin (Anna ajoi) yhtä soittoa Poriin asti. Tehtiin kierros keskustassa joskus yhden maissa. Porikin oli tosi nätti paikka (varmaan kaikissa muissa Suomen kaupungeissa paitsi Lahdessa on nätti keskusta...). Alkuperäinen suunnitelma oli nukkua leirintäalueella teltassa, mutta ei ehditty sinne ajoissa, joten pysäköintiin auto meren rannalle ja nukuttiin siellä sen verran kun nyt saatiin nukuttua, hahah. Seitsemän jälkeen käytiin tsekkaamassa Yyterin hiekkaranta, jonka jälkeen pysähdyttiin Porin ABC:llä ja nukuttiin siellä parkkipaikalla neljän tunnin päikkärit, jotka tosiaankin tuli tarpeeseen.
160617160618160619160620 Takaisin Lahteen lähdettiin ajamaan Tampereen kautta, ja matkalla käväistiin Ideaparkissa syömässä. Olemattomista yöunista huolimatta reissusta jäi tosi hyvät muistot, ja ainakin Kotkaan ollaan varmaan suuntaamassa vielä uudestaankin tän kesän aikana.

Larissa

1. hihii kuulostaa kivalta toi teiän reissu! :)

2. Ihania kuvia, just välittyy sellanen kesänen ja rento fiilis näistä! :-D

3. Just tällaista munkin pitäis tehä enemmän! Oon monesti vaan ajanu Porvoon läpi tai menny siellä bussiin, mutta en oo varmaan koskaan silleen kunnolla seikkaillu siellä, vaikka tiedän miten kaunista siellä olis... Ja samoin Turku! Oon kyllä tälle kesälle tehny vähän suunnitelmia, joihin kuuluu ainakin Porvoo. :-) Tosi kivoja kuvia!

1. Suosittelen lämpimästi Porvoota ja ylipäätään kaikenlaisia seikkailuja! :-) ♥ Kiitos!

4. Ihania kuvia, millä kameralla ja objektiivilla nää on otettu? :)

1. Kiitos! Mulla on Canon EOS m ja sen ihan perusobjektiivi 18-55mm :-)