torstai 3. heinäkuuta 2014

RUISROCK KUTSUU

Huomenaamuna hyppään junaan suuntanani Turku ja Ruisrock! Oon oottanut Ruissia jo monta kuukautta (ostin liput kai jo helmikuussa), ja oon tosi innoissani. Viime vuoden reissusta jäi parhaiten mieleen Hurts ja PMMP, vaikka nähtiin liuta muitakin artisteja. Tänä vuonna haluan nähdä ehdottomasti ainakin Bastillen, First Aid Kitin sekä The 1975:n (miksii noi kaksi menee päällekäin :c) ja Lily Allenin. Viimeksi oltiin liikkeellä kahdestaan Heinin kanssa, tänä vuonna matkaan lähtee meidän lisäksi enemmän kavereita. Ja jos joku teistä sattuu bongaamaan mut mutta mä en huomaa teitä, niin tulkaa vaan moikkaamaan! :-)
Kuvissa muitakin tunnelmia alkuviikolta: Ostin Ruissiin eväitä Punnarista (ja meinasin syödä ne kaikki jo), tämä artikkeli oli kiva ja meidän pihan ympäristössä liikkuu nykyään harakka, jonka pyrstö on syöty - heitellään sille paahtoleivänpalasia.
030710307203073030750307603077

Larissa

8 kommenttia:

  1. huippua reissua hei, pitäkää hauskaa (: ois kyl itekki tehny mieli lähtee noitten parin metallibändin takia...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos näin jälkikäteen ♥ ja ens vuonna sitten! :--)

      Poista
  2. Oiii oon kateellinen varsinki tosta Bastillesta! :D Teille tulee varmasti ihana reissu! :)

    Ja ah nuo raakapatukat on niin hyviä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyllä ihan mahtava! :-D

      Niin on! :-))

      Poista
  3. Vastaukset
    1. ♥ (vähän myöhässä tää vastaus heh)

      Poista
  4. Onko nuo patukat hyviä? Oon halunnu maistaa niitä jo jonkun aikaa, mutta en oo uskaltanu... :-D Toivottavasti oli huippureissu ruissiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mun mielestä, varsinkin toi kookos, kannattaa maistaa!! :-) ja oli kyllä huippureissu!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥