sunnuntai 31. elokuuta 2014

ELOKUUN VIIMEINEN

Tällä viikolla mä muutin unelmakämppääni Tampereelle ja tämän vuoden suunnitelmat sai selkeämmän suunnan (töitä ja avointa yliopistoa). Vein vanhoja lelujani ilahduttamaan maahanmuuttajalapsia ja kävin kavereiden läksiäisissä. Päätin myös osallistua Vuosi ilman uusia vaatteita (klik) -haasteeseen. Aluksi epäilin, pystyisinkö tuohon, mutta viimeistään muuttaessa huomasin, kuinka paljon vaatteita mulla jo on - enkä edes käytä kaikkia. Pari päivää mietittyäni päätin siis ottaa haasteen vastaan. (Kävin tosin torstaina ostamassa uudet talvikengät, koska mulla on ollut varmaan viimeksi yläasteella kunnolliset sellaiset.) Muita rohkeita mukaanlähtijöitä? :-) 
Loppuun vielä muutama eilen näpsäisty (asu/pärstä/kerrankinjaksoinlaittautua)kuva, mikäli joltain pääsi unohtumaan, minkä näköinen tyyppi täällä oikeen kirjoittelee, heh... Huomenna alkaa syyskuun ensimmäinen viikko, jee! 
Ihanaa syksynalkua kaikille!
3108531089310810
Larissa

12 kommenttia:

  1. oot niin kaunis ♥ ja oon niin ilonen sun puolesta!!

    VastaaPoista
  2. OOT MAAILMAN KAUNEIN EN KESTÄ.

    VastaaPoista
  3. Ihania pirteitä kuvia! :-) En taida olla vielä onnitellut kämpästä, joten onnea, tosi kiva juttu!
    Mä en usko että pystyisin ihan tuohon vuoteen, mutta oon kyllä nyt pienessä yleisessä ostolakossa kesän (hieman yli menneiden) shoppailujen jälkeen. Vaatteita yritän kyllä jatkossa ostaa enemmän kirppareilta ja muutenkin harkita tarkemmin. Tämä johtuu tosin aika pitkälti siitä, että yritän saada enemmän rahaa säästöön, vaikka kyllä mä ympäristöäkin ajattelen. :-) Lakkoni tosin loppuu jo muutaman viikon päästä, kun lähden Ruotsiin... Mutta pidetään sielläkin järki mukana! :-D Ja sulle pidän peukkuja projektin kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna! ♥
      Joo, muakin kyllä hirvittää, vaikei tähän asti mitään ongelmia oo ollukaan :-D Kiitos tsempeistä ja kuulostaa tosi hyvältä noi sunkin periaatteet, jos kaikki olis noin maltillisia ostamisen suhteen niin ongelmat olis varmasti paljon pienempiä!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥