perjantai 31. lokakuuta 2014

LOKAKUU KUVINA

Heippa! Mulla on jäänyt arkistoihin sekalaisia kuvia, joista en oo saanut yksittäisiä postauksia väsättyä, joten päätin kasata ne kaikki nyt tälläiseen "lokakuu kuvina" -postaukseen.
30101 Tuparisynttärit. Kiva ilta parhaitten kaverien kanssa.
301023010430103 20-v synttäripäivä. Tein ruuaksi tofu-pähkinä-kauraruokakerma-pastaa, joka oli kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaankin tosi hyvää. Keskimmäisen kuvan otin läheisestä meluaidasta; toi kirjoitus on hauskuuttanut mua siitä lähtien, kun muutin.
3010530106 Perheviikonloppu. Eemi ja Sofia äitin karonkassa sekä rennosti ottava Luna.
301073010830101030109 Syksyinen perjantai. Mukava päivä Susannan sekä Annan ja Hannan kanssa.
301012301013301014301015 Syysloma. Sakari ja Sofia tuli mun luokse Tampereelle. Hengailtiin ja käytiin katsomassa Muumit Rivieralla, joka oli mun mielestä viihdyttävä, ja tehty mukavasti Muumi-sarjakuvien hengessä. Tykkäsin lukea niitä joskus nuorempana, ja suosittelisin kyllä kaikille, ne on oikeasti hauskoja.
301017301016 Tämä viikko. Käytiin Jennyn kanssa syömässä, ja kaikkien arkikiireiden keskellä innostuin kirjoittelemaan kirjeitä ja askartelemaan kortteja (?!). Prismasta sai halvalla askartelutarvikkeita ja siitäpä riemu repesi. Jos joku on vailla kirjettä tai jopa kirjekaveria, niin pistäkää kommenttia tai sähkäriä tulemaan, täällä olisi yks vapaaehtoinen! Mulla oli joskus ala-asteella suunnilleen 20-30 kirjekaveria, kun laitoin Witch-lehteen ilmoituksen, jossa lupasin vastata kaikille. Sitä stressaavaa kirjetehtailua en kaipaa, mutta uniikkien, yksittäisten kirjeiden ja korttien kirjoittelu on tosi kivaa.

Vielä olisi muuten tämä viikonloppu aikaa heitellä juttuja tähän postaukseen, kuvailen videon luultavasti vasta maanantaina. 

Mun viikonloppuuni ei kuulu Halloweenin juhlintaa (en ole jostain syystä oikeen koskaan välittänyt erityisemmin Halloweenista, eikä nyt olisikaan kyllä mitään bileitäkään tiedossa), vaan akkujen latailua kotikotona. Toivottavasti kaikilla teilläkin on mukava viikonloppu!

Larissa

8 kommenttia:

  1. apua mul oli kans joskus ala-asteella monta kymmentä kirjekaveria ku laitoin kans johonki Hippo-lehteen ilmotuksen :D voi niitä aikoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo :-D Niinpä, muistan kun meni aina joku kokonainen päivä kun vastaili kaikkiin!

      Poista
  2. Sä oot yksinkertasesti ihana. Hali!!

    VastaaPoista
  3. Hei mua vois oikeestikin kiinnostaa kirjoittelu! :-) Mulla on tälläkin hetkellä yks italiainen kirjekaveri, ja musta se on tosi hauskaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo jee, mä laitan sulle sähkäriä! :-D ♥

      Poista
  4. rakastan kirjeitä ja niiden kirjottamista!!! olis niin kivaa kirjotella sun kanssa!

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥