torstai 18. joulukuuta 2014

JOULULOMAN ALOITUS TYLYPAHKA-PAIDASSA

181251812118124181261812718123 Kuluneen viikon aikana oon tehnyt paljon asioita, joita en yleensä tee: kuunnellut Juha Tapiota, ollut lastenvahtina, jutellut syvällisiä mäkkärissä ja pukeutunut Tylypahka-paitaan. Lisäksi näin Siiriä pitkästä aikaa, skypetin Lauran kanssa, tein viimeisen tentin, ja oon koko joulukuun katsonut BUU-klubbenin Julkungen-joulukalenteria (mikä olisikaan parempi tapa herätellä ruostuneita ruotsinkielentaitoja varsinkin, kun se Ylen joulukalenteri on ihan tyhmä). Tänään minä ja Susanna sekä monta painavaa laukkua ja reppua saavuttiin Lahteen joulunviettoon. En voi uskoa, että jouluun on enää muutama hassu päivä.

Ps. Hykertelen näille mun aina-niin-kekseliäille postausotsikoille...ööm.


Larissa

14 kommenttia:

  1. Hullun siisti paita ja ihanan värinen, mäki haluun tollasen! :D

    VastaaPoista
  2. ei vitsit mistä toi paita on ?!!!!

    VastaaPoista
  3. Apua toi paita, ihana! Haluaahaluaa!!!😍

    VastaaPoista
  4. Hih tuttu kortti siellä ^^ Ihana postaus! Ja noi sun hiukset.. en lakkaa ihastelemasta niitä koskaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi jep! :-)) Kiitos ihana Sanna!! ♥

      Poista
  5. sun hiukset on niin ihanat ♥ ja jee nähdään pian!!

    VastaaPoista
  6. Eikä miten ihana paita! :D <3

    VastaaPoista
  7. Jeee mulla on samalla logolla varustettu t-paita ja tylypahka kollarit! Kaveri toi tuliaisena skotlannista :)

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥