maanantai 5. tammikuuta 2015

VUODEN ENSIMMÄINEN

05011
05013
05012
05014
05018
05015
05016 Vuosi 2015 on alkanut mun osalta hiljakseltaan. Alkuvuosi tuntuu aina vuodesta toiseen olevan mulle semmoista pohdiskelua ja alkavan vuoden hahmottamista, suunnittelua ja pakkasiin totuttelemista.
Tammikuu on myös veganuary, tai varmasti monelle Facebookistakin tutun vegaanihaasteen kuukausi. Mun ruokavalio lipsui joulun alla omasta mielestäni vähän turhan lakto-ovoksi erinäisten lehmänmaitopohjaisten suklaiden, juustojen ja jugurttien mässäämisen takia, joten tää vegaanihaaste tuli mullekin aika hyvään aikaan - suklaista, jugurteista ja juustoistakin löytyy kyllä vegaanisia versioita! Syksyllä stressin ja muun takia innostukseni ruuanlaittoon laantui kesäisestä, mutta jo näiden parin päivän aikana oon alkanut taas löytää motivaatiota siihenkin. Jee! Yllä olevissa kuvissa esiintyykin talvimaisemien ja Sofialta joululahjaksi saamani kangaskassin lisäksi vegaanisia herkkuja, joita oon viime aikoina syönyt. (Tuo Kipossa otettu kuva on oikeastaan viime vuoden puolelta, jos ihan tarkkoja ollaan.)
Onko kukaan teistä mukana vegaanihaasteessa? Nytkään ei ole liian myöhäistä lähteä mukaan, ja mä lupaan, että vegaaniruokavalio yllättää iloisesti maukkaudellaan, monipuolisuudellaan ja jopa helppoudellaan! (Vegaaniruuasta kirjoitin laajemmin viime kesänä.)
Mukavaa alkuvuotta kaikille!


Larissa

2 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin sattumalta. Ja tykästyin heti. Itsekin olen ollut kasvisruokailija jo muutaman vuoden. Enenevissä määrin vegaani. En halua olla ehdoton, koska menee mulla liian vaikeeks. Mutta pääasiassa en käytä maitoa ollenkaan ja vain harvakseltaan luomumunia.
    Muutenkin vaikuttaa kivalta blogilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, Terhi! Mukava kuulla että oot kasvisruokailija :-)

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥