maanantai 6. huhtikuuta 2015

PEKKA HAAVISTO JA MUITA LEMPPARIJUTTUJA MAALISKUULTA

04041  
- Vaikka se kuuluisa takatalvi onkin nyt hiukan koetellut meitä, on suunta kuitenkin selkeästi kesään päin ja maaliskuussa oli monta ihanaa ja aurinkoista kevätpäivää. Kevät on mun lempivuodenaika, jos näin voi sanoa, ja saan positiivista energiaa kevätauringosta, niin kuin varmasti moni muukin. Viime aikoina oon käynyt myös lenkkeilemässä, mikä on jokseenkin ennenkuulumatonta, kun on minusta kyse... Kevyet juoksulenkit ja hiukan pidemmät kävelyt luonnossa tai rauhallisessa kaupunkimaisemassa piristää taatusti!
04042
- Pääsykokeisiin opiskelu on ollut ja tulee olemaan aina kesän alkuun saakka mun ykköshomma ja -stressinaihe. Tähän asti lukeminen on sujunut ihan mukavasti, vaikka pääsykokeiden lähestyessä koko ajan uhkaavammin alkaa pakokauhu hiipiä pikkuhiljaa alitajuntaan... Kuvassa esiintyy siis oikeastaan yksi tän hetken lempivälipaloista: jäisiä marjoja, banaaneja ja muita hedelmiä 'smoothiena'.
04044
- Maaliskuussa jaksoin ajoittain jopa panostaa asuihin ja kampauksiinkin. Kamalasti mitään päivän asu -postauksia ei luultavasti tulla kuitenkaan näkemään täällä blogissa jatkossakaan.
04045
- Tää kyltti oli ensimmäinen asia, mikä nähtiin kun saavuttiin pari viikkoa sitten kuoroleirille. Yhtäkään haltiaa ei kuitenkaan sen viikonlopun aikana näkynyt...
04046
- Just kun olin alkanut fiilistellä lapsuudesta tuttuja Rölli-tarinoita, tää löytyi Prisman alennuksesta!
04047
- Viikko sitten Emmi tuli Tampereelle viikonlopuksi ja meillä oli superkivaa!
04048
- Tää oli ehdottomasti siistein juttu maaliskuussa. Oltiin tasan viikko sitten Helsingissä Sofian kanssa kuuntelemassa mielenkiintoista maailmanparantajan työkalupakki -keskustelua, jossa mukana olivat vihreiden Helsingin vaalipiirin eduskuntavaaliehdokkaat Alviina Alametsä, Kati Juva, Pekka Haavisto sekä europarlamentaarikko Heidi Hautala. Keskustelun loputtua saatiin vielä tilaisuus kiittää keskustelijoita ja uskallettiin pyytää yhteiskuva (fanikuva) Pekan kanssa. Oon halunnut tavata Pekka Haaviston niistä kolme vuotta sitten olleista presidentinvaaleista lähtien, joten voitte vaan kuvitella kuinka innoissani olin!


Psst. Muokkasin blogin ulkoasua ja lisäsin välilehdet, toivottavasti tykkäätte! :-)

Larissa

2 kommenttia:

  1. Oot niin söpön onnellisen näköinen tossa Pekan vieressä, haha! :)
    Mä oon saanut aika huonosti luettua pääsykokeisiin, joten on kyllä stressiä sen suhteen... Onneksi toi avoin auttaa aika paljon, ja asiat on viime vuodelta tuttuja! Toivottavasti sulla on sujunut paljon paremmin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, no, täytyy sanoa että teki tiukkaa pysyä suhtkoht coolina kun olin niin iloinen ja innoissani! :--D

      Joo, äläkä stressaa liikaa, pidät vaan pään kylmänä :-) Stressi lamaannuttaa jotenkin aina ja sit saa luettua entistä vähemmän, täytyy vaan ottaa positiivinen ja vähän uhmakas/rohkea asenne niin kyllä se lähtee sujumaan :-D Tai vähän tälläisten ajatusmallien kanssa mulla on sujunu lukeminen nyt viime aikoina vähän paremmin kuin aikasemmin :-) Tsemppiä sullekin!!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥