tiistai 30. kesäkuuta 2015

"OPISKELUPAIKKA MYÖNNETTY"


PÄÄSIN OPISKELEMAAN TAMPEREEN YLIOPISTOON JOURNALISTIIKKAA JA VIESTINTÄÄ.

Vihdoin on mun vuoro. Fiilis on vähintään yhtä sekopäinen kuin tuossa keväällä otetussa tilannekuvassa (en keksinyt parempaakaan kuvitusta tälle postaukselle :-D), vaikka siitä on jo monta tuntia kun kirjauduin opintopolkuun miljoonannen kerran ja siellä luki HYVÄKSYTTY. En voi vieläkään täysin uskoa, että minä olen yksi hyväksytyistä. Toukokuussa kokeen jälkeen huutoitkin vartin ja silloin olin varma, että meni ihan huonosti ja en varmasti pääse. Taisi se koe sittenkin ihan hyvin mennä - ja kyllähän mä aika hirveästi keväällä opiskelinkin.
Päällimmäinen tunnetila on kyllä helpotus. Nyt voin vihdoinkin ihan kirjaimellisesti huokaista helpotuksesta, olla vilpittömästi ylpeä itsestäni ja nauttia kesälomasta.

Larissa

10 kommenttia:

  1. Paras fiilis, onnea vielä!!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! Kitos samoin vielä sullekin ♥

      Poista
  2. Paljon onnea! :D Itse hain Jyväskylän yliopistoon opiskelemaan vastaavaa alaa mutta pääsinkin ensimmäisenä olleeseen hakukohteeseeni, Joensuun yliopiston kulttuurintutkimukseen :)

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥