keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

RUISROCK 2015

Nyt on perinteisen Ruissi-postauksen aika! Viime viikonloppuna olin siis kolmatta vuotta putkeen festaroimassa Ruisrockissa. Liikkeellä olin perinteisen Ruissi-seuralaiseni Heinin sekä Lauran kanssa. Tänä vuonna saavuttiin Turkuun autolla ja majoituttiin leirintäalueella teltassa. En ollut koskaan ennen yöpynyt teltassa, ja vaikka se ei aina ollutkaan kamalan hohdokasta (jonotettiin jääkylmään suihkuun melkein kaksi tuntia, joka yö heräsin monta kertaa siihen, että telttanaapurit luukutti täysillä peto on irti tai muuta vastaava ja kerran joku kaatui meidän teltan ja mun päälle), selvisin paremmin kuin etukäteen ajattelin, eikä se telttailu loppujen lopuksi olut yhtään niin kamalaa.
Sää oli koko festareiden ajan loistava (melkein liiankin kuuma, vaikka säästä ei saa valittaa - mutta mä en oo koskaan ollut superhelteen ystävä). Aurinkorasvan käytöstä huolimatta paloin aika pahasti - mutta ainakin kasvot sai vihdoin vähän väriä... 
Artisteista oltiin kuuntelemassa kunnolla Echosmith, Tiisu, Ellie Goulding, Pimeys, Sanni, Veronica Maggio, Haloo Helsinki!, Pariisin Kevät, Satellite Stories, Of Monsters And Men ja Mew. Noista kolmea viimeistä keikkaa olin odottanut etukäteen kaikista eniten. Haloo Helsingin ja Satellite Storiesin keikoilla olin tosi fiiliksissä. Parhaiten kaikista artisteista jäi kuitenkin mieleen Of Monsters And Men ja Mew - noille keikoille päästiin nimittäin Heinin kanssa kuin ihmeen kaupalla aika keskelle eturiviin. En oo koskaan ollut millään keikalla eturivissä, ja koska varsinkin Of Monsters And Menin keikkaa olin odottanut tosi paljon, oli fiilis ihan mahtava!
Miten teillä meni kesän lämpimin viikonloppu, oliko kukaan muu Ruisrockissa? 070760707207075070770707807079070710070711070712070713070714070715070717070718070719



Larissa

6 kommenttia:

  1. kuulostaa että teillä oli tosi kivaa, hauskoja kuviakin :D

    VastaaPoista
  2. Oliko sulla järkkäri siellä ? :) Jos oli, oliko sulla joku lupa siihen ? Kivoja kuvia oot nimettäin saanut ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla oli tää mun pikkukamera, eikä kameraan tarvinut mitään erityistä lupaa. Kiitos :-)

      Poista
  3. Oi vitsi ois kyllä ollu kiva olla siellä, tuntuu että kaikki vaan hypettää! En oo koskaan kokenu mitään kunnon festarielämää (koska Flowstakin menin yöksi aina kotiin), mutta pakkohan se joskus on!!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ens kesänä tai joskus, onhan elämässä vielä aikaa! :-) (Ja toisaalta on siinä kotiin yöksi menemisessäkin varmasti puolensa, saa ainakin nukkua kunnon sängyssä :-DD)

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥