sunnuntai 30. elokuuta 2015

HYVÄSTIT KESÄLLE

Tiedättekö sen tunteen, kun jokaisen kesän alussa on se "tästä kesästä tulee mun elämäni paras kesä" -fiilis? Mä olen vannonut ton varmaan joka kesä, mutta nyt musta tuntuu, että tämä kesä oli ihan oikeasti se mun tähänastisen elämäni paras.
Kesäloman alussa, viimeisen valintakokeen jälkeen, leikkasin lyhyet hiukset, jotka tuntui heti tosi omilta ja vapauttavilta. Hyppäsin mielettömän tavaramäärän kanssa Lahden junaan ja vietettiin äitin ja Sofian kanssa kolmistaan kotiviikko, jonka aikana maalattiin Sofian huone, syötiin suklaata, katsottiin Hercule Poiroteja ja kuunneltiin euroviisulevyjä. Kesäkuun aikana käytiin myös iskän, mummon ja Sofian kanssa Berliinissä, ja tapasin mun vastasyntyneen siskonpojan. Juhannuksen tienoilla olin kissavahtina ja näin kavereita.
Kesäkuun lopulla oli myös One Directionin keikka - jep, mä olin myös siellä... Alunperin lähdin sinne "vain Emmin seuraksi", mutta pakko myöntää, että oli kyllä tosi hyvä keikka ja ihana päivä muutenkin.
Heinäkuun ensimmäisenä viikonloppuna oli perinteinen Ruisrock-reissu Heinin kanssa. Tällä kertaa oltiin telttailemassa, mikä oli mulle täysin uusi (ja paikoitellen vähän epämukava) kokemus. Parhaiten keikoista jäi mieleen Of Monsters and Menin ja Mewin keikat sunnuntailta, joissa oltiin eturivissä.
Heinäkuussa Sofiasta tuli täysi-ikäinen ja iskä täytti 60. Iskän synttäreiden kunniaksi järkättiin pienet juhlat sukulaisten ja ystävien kesken.
Koko kesän paras viikko oli ehdottomasti esperantokongressi Lillessä. Näin vanhoja tuttuja ja pitkästä aikaa italialaisen sielunsiskoni Lauran. Lisäksi sain elämääni erään uuden ja tärkeän ihmisen.
Kesäloman viimeiset viikot on menneet myös mukavissa tunnelmissa. Oltiin Emmin kanssa Flow-festareilla, ja viime viikonloppuna vietin yhdet elämäni onnellisimmista päivistä uuden ystävän kanssa.
Huomenna mulla alkaa journalistiikan opinnot Tampereen yliopistossa. Tältä kesältä sain monta uutta muistoa sekä vanhojen että uusien ystävien kanssa. Lisäksi mulla on rauhallisempi olo itseni ja maailman kanssa kuin kenties koskaan aiemmin.

Larissa

4 kommenttia:

  1. Ihana kuulla että sulla oli kiva kesä - ja siltä se kuulostaakin! :) Mäkin kyllä nautin.
    Onnea opintojen alkuun, toivottavasti viihdyt siellä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (vaikkakin näin vähän jälkijunassa) paljon Minna <3

      Poista
  2. Voi että sun kesä kuulostaa ihan huikeelta! Tuli oikein hyvä mieli tästä postauksesta ja kuvatkin on tosi kivoja:)
    Tsemppiä kouluun!!

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥