sunnuntai 27. syyskuuta 2015

KUULUMISIA JA SVEITSIÄ

Heippa! Pitkästä aikaa ehdin päivittelemään kuulumisia tänne bloginkin puolelle. Mun alkusyksy on ollut täynnä uusia juttuja ja ihmisiä, fuksibileitä ja yliopisto-opiskeluun totuttelua. Viikko sitten käväisin myös Sveitsissä, kun olin viettämässä pitkää viikonloppua Bernissä poikaystäväni luona. Valokuvien ottamiseen en ehtinyt kamalasti keskittyä (eikä esimerkiksi kaikista upeimpia maisemia saisikaan mun puolirikkinäisellä kameralla tallennettua.) Tässä kuitenkin muutamia otoksia!

Larissa

4 kommenttia:

  1. Voi vitsit miten upealta näyttää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, tuolla on kyllä aivan upeeta! :-)

      Poista
  2. Vitsi mä oon jo niiiin pitkään halunnu käydä Sveitsissä, että oon vihreenä kateudesta! :-D Ihania kuvia, ja ootte musta tosi söpöjä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiii :-D Toivottavasti pääsisit pian käymään, suht-kalliista hintatasosta huolimatta suosittelen kyllä koko sydämestä! Kiitos paljon :--) ♥ Muistin just että on tainnut kaikessä hässäkässä jäädä vastaamatta sun kirjeeseen, koitan korjata asian mahdollisimman pian!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥