keskiviikko 17. helmikuuta 2016

ILON HETKIÄ

Tämä vuosi on alkanut hyvin.
Olen kirjoittanut kolumnin. Kolumnin kirjoittaminen vaati riitelyä, ahdistusta, itkua, murjottamista ja Sibeliuksen Andante festivon. Yliopisto-opiskelu on stressaavaa, mutta toisaalta myös palkitsevaa.
Olen kuunnellut Mikael Saarta. Ja Years & Yearsia.
Jonathanilla oli yli kahden viikon Suomi-loma. Ensimmäisenä viikonloppuna katottiin elokuvia. Toisena viikonloppuna oltiin juhlimassa kavereiden kanssa. Kolmas viikonloppu vietettiin Lahdessa.
Mun elämä ja menemiset on suunniteltu melkein elokuulle asti viikon tarkkuudella. Mulla on pyykkikori täynnä pyykkejä, liian vähän rahaa tilillä, koulutöitä rästissä eikä aikaa tehdä asioita, joita haluaisin.
Mutta mä olen iloinen.

Larissa

2 kommenttia:

  1. Ihana sinä ja sun miekkonen. ♡
    Yliopisto-opiskelu on kyllä stressaavaa. Mä taidokkaasti välttelen sitä äitiyslomilla, enkä vieläkään tiedä, onko se paikka mulle. Oon ehkä liian taiteellinen kuiviin tenttikirjoihin.
    Voimia paljon sulle ♡ muista hengähtää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! :-) ♥ kuivat tenttikirjat tuntuu kyllä mustakin ajoittain ylitsepääsemättömiltä...
      Voimia sullekin ja aurinkoa alkavaan kevääseen!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥