tiistai 1. marraskuuta 2016

MITÄ MINÄ TAHDON


Minä tahdon tulla muistetuksi 
sanoistani ja teoistani
en kasvojeni luuston ja ihon muodosta

Minä tahdon laulaa
kovaa ja kauan
vaikka en olekaan siinä teknisesti paras

Minä tahdon hymyillä 
mahdollisimman paljon
vaikka sitten yttäisinkin hölmöltä

Minä tahdon antaa anteeksi
omat vanhat ylilyöntini 
toisten harkitsemattomat sanat

Minä tahdon tehdä asioita 
sellaisia, joista tulen onnelliseksi
en sellaisia, joita muut olettavat minun tekevän

Minä tahdon ymmärtää
itseäni ja muita
tätä maailmankaikkeutta

Larissa

4 kommenttia:

  1. Jotenkin superkiva postaus. Hyviä mietteitä, jotka tahdon itsekin allekirjoittaa! Ylipäätään sun jutut on aina uskomattoman hyvin kirjoitettu ja niitä on kiva lueskella, oli ne sitten lyhyempiä miettietä tai pidempiä pohdiskeluja. :)
    Love, Aaro

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia Aaro, superihana kommentti! xx Ihanaa viikonloppua sulle!

      Poista
  2. Aivan ihana <3

    ps. blogissani olisi sinulle tunnustus!
    http://turkooseja.blogspot.fi/2016/11/blogger-recognition-award.html

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥