tiistai 29. marraskuuta 2016

TÄNÄÄN KERRON ONNESTA


Voisin kertoa stressistä ja ahdistuksesta. Valittamisen taito on minulla hallussa, ja pahimman pelkääminen on minulle niin yleistä, etten edes tajua, kuinka usein turhaan suren ja pelkään asioita, joita ei ole edes tapahtunut. Eikä tule koskaan tapahtumaankaan. 


En tänään kerro kuitenkaan noista asioista. Kun pysähdyn hetkeen, huomaan, että minua ympäröivät onnelliset asiat. Tänään kerron onnesta. Onnesta nukahtaa rakkaimman kainaloon edes muutamana yönä kuukaudesta. Joulukortti-innostuksesta ja joululahjariemusta. Ystävien naurusta. Pienen sukulaislapsen elämänilosta. Onnesta, joka asuu niin pienissä asioissa ja pilkahtelee niin lyhyissä hetkissä, ettei sijoskus edes ehdi täysin huomata.


Kellä onni on, se onnen kätkeköön on maailman naurettavin sanonta. Kellä onni on, se olkoon kiitollinen. Minä olen kiitollinen onnestani. Ihmisistä ympärilläni ja mahdollisuuksista, joita minulla on. Olisipa tässä maailmassa enemmän kiitollisuutta ja vähemmän katkeruutta.

Larissa

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia susta, oot niin kaunokainen <3

    VastaaPoista
  2. You're so pretty! I love your hair... Awesome photos!
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥