perjantai 3. maaliskuuta 2017

MONTA KOTIA


Joskus koti voi löytyä yllättävästä paikasta.

Vuosi sitten tuskailin tunnettani siitä, ettei minulla ollut enää yhtä tiettyä kotia. Nyt olen ymmärtänyt, ettei minulla tarvitsekaan olla vain yhtä kotia. Minulla on monta paikkaa, joissa on turvallinen olo, joissa tuntuu kodilta. Ja se on hyvä.

Bernissä minun on helpompi hengittää. Täällä minulla on selkeämpi tuntemus siitä, kuka oikeastaan olen. Täällä on katusoittajia, vanhan kaupungin hienot rakennukset, ja hyvällä säällä horisontissa avautuu elokuvamainen vuorimaisema. Nykyään ymmärrän lähes aina, mitä ihmiset puhuvat, ja olen tottunut siihen, että kaikki on kallista.

Täällä asuu myös se henkilö, jonka kanssa missä päin maailmaa tahansa tuntuu turvalliselta. Kodilta.

Larissa

7 kommenttia:

  1. Mistä kuvan takki on? Se on aivan ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Se on Bernistä, sellaisesta intialaisesta pikku putiikista, jonka nimen unohdin jo... :-D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnistuin hienosti poistamaan kommentin :D Kuitenkin aivan ihana blogi ja oon vaan innoissani et löysin toisen "kanssaeläjän"!! Kuin usein käyt Bernissä vai silloin aina kun on mahdollisuus? Hävettää sanoa että en ole käynyt siellä kertaakaan :D Vaikuttaa kuitenkin tosi kivalta paikalta siun blogin perusteella :)

      Poista
    2. Voi kiitos paljon! Niinpä! Käyn Bernissä aina kun on pidempi vapaa, ja esim pääsiäisenä tuun pidemmäksi aikaa ja samoin varmaan suurin osa kesästä menee siellä :-)

      Poista
  3. Mistä noi sun kivat housut on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ne kirpparilta, mutta alunperin taitaa olla H&M:ltä :-)

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥